Jordmor idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Så har jeg været til jordmor idag... og trods en del vand i kroppen er alt somm det skal være
har haft en del smerter den sidste uge.. og de mener at det er fordi hun nu står fast i bækkenet så det er jo dejligt at hun vender som hun skal de kunne ihvertfald ikke flytte på hende de skønnede hende til 2500-2600 gram så det er også fint med fire uger igen...

det var jo en helt fornøjelse at være afsted idag min jordmor var så rar og der var en studerende med idasg.. hun plejer ellers bare at være en tør kiks, så måske det hjalp at der var andre øjne på nu glæder jeg mig bare til næste besøg om 14 dage

dejligt med en god oplevelse

glæder mig til at se hvad min skønner i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

M&R

LilleLene skriver:

dejligt med en god oplevelse

glæder mig til at se hvad min skønner i dag

Ja helt sikkert:-) så må du lige gi en melding:-):-)

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

Ja helt sikkert:-) så må du lige gi en melding:-):-)

den jordemoderstuderende sagde 2700g og min jordemoder sagde 2800 g

Og så står den helt fast, så fik at vide at hvis jeg fik veer eller vandet gik, så måtte jeg gerne føde, også uden at skulle være vildere bekymret

Anmeld

11. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Det er bare så svært med de skøn... de regnede med omkring 3700 men det er jo ikke til at vide:-) nogle gange kan de jo skyde et kg til forskel... men det var to studerende og en jordmor der mærkede og de mente det samme... he he er godt med en med lidt sul på kroppen... så er der lidt at ta af:-):-)

Han er netop idag til scanning, for at finde ud af om han står rigtig, blevet vurderet til lige knap 2900gram.. Men den Bornholmske læge var simpelthen så sød, og sagde gantagende gange at han var helt perfelt - det er første gang han ikke er blevet kaldt kæmpe baby..

Men han står så i UK position, så vi skal have lavet et vendings forsøg om ca 10dage, og ellers hedder det PKS.. Det er okay med mig, og faktisk næsten betryggende, selv om jeg ikke ved hvorfor jeg har det sådan.. Men indtil da sagde sygeplejesken at jeg skulle stå så meget som muligt på alle fire, så kan det være han vender sig af sige selv..

Men bliver det PSK, så bliver han taget 1 uge før tid..

Anmeld

11. maj 2012

M&R

LilleLene skriver:

den jordemoderstuderende sagde 2700g og min jordemoder sagde 2800 g

Og så står den helt fast, så fik at vide at hvis jeg fik veer eller vandet gik, så måtte jeg gerne føde, også uden at skulle være vildere bekymret

åhhh det var dejligt at høre
en tyk dejlig lille en

Anmeld

11. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Han er netop idag til scanning, for at finde ud af om han står rigtig, blevet vurderet til lige knap 2900gram.. Men den Bornholmske læge var simpelthen så sød, og sagde gantagende gange at han var helt perfelt - det er første gang han ikke er blevet kaldt kæmpe baby..

Men han står så i UK position, så vi skal have lavet et vendings forsøg om ca 10dage, og ellers hedder det PKS.. Det er okay med mig, og faktisk næsten betryggende, selv om jeg ikke ved hvorfor jeg har det sådan.. Men indtil da sagde sygeplejesken at jeg skulle stå så meget som muligt på alle fire, så kan det være han vender sig af sige selv..

Men bliver det PSK, så bliver han taget 1 uge før tid..

åhh det var en fin basse dejligt...

PKS er jo virkelig heller ikke jordens undergang, så kan godt forstå at du er lettet, der var også snak om PKS for mig da moderkagen lå i vejen for livmoderhalsen, og vil selvfølgelig helst føde normalt, men da jeg fik af vide at alt var som det skulle være, så blev jeg da os lidt sådan , ØV, for så ville da nemlig ta hende 14 dage før og det ville jo være skønt he he, men er glad for at det ikke er KS men havde det været så havde det også været okay.... puha, det skulle vist ikke være så rart med de vendings forsøg... men har jo ikke prøvet det så hva ved jeg du må bare på alle fire

Anmeld

11. maj 2012

LilleLene

M&R skriver:

åhhh det var dejligt at høre
en tyk dejlig lille en

nemlig

Anmeld

11. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

åhh det var en fin basse dejligt...

PKS er jo virkelig heller ikke jordens undergang, så kan godt forstå at du er lettet, der var også snak om PKS for mig da moderkagen lå i vejen for livmoderhalsen, og vil selvfølgelig helst føde normalt, men da jeg fik af vide at alt var som det skulle være, så blev jeg da os lidt sådan , ØV, for så ville da nemlig ta hende 14 dage før og det ville jo være skønt he he, men er glad for at det ikke er KS men havde det været så havde det også været okay.... puha, det skulle vist ikke være så rart med de vendings forsøg... men har jo ikke prøvet det så hva ved jeg du må bare på alle fire

Nej jeg frygter faktisk os lidt det vendingsforsøg - men jeg har jo heller ikke prøvet det før, og må jo bare sige fra hvis det bliver for slemt, og ellers bare  Men ja jeg må ned på alle fire og se om det virker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.