Jordmor idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

M&R

Så har jeg været til jordmor idag... og trods en del vand i kroppen er alt somm det skal være
har haft en del smerter den sidste uge.. og de mener at det er fordi hun nu står fast i bækkenet så det er jo dejligt at hun vender som hun skal de kunne ihvertfald ikke flytte på hende de skønnede hende til 2500-2600 gram så det er også fint med fire uger igen...

det var jo en helt fornøjelse at være afsted idag min jordmor var så rar og der var en studerende med idasg.. hun plejer ellers bare at være en tør kiks, så måske det hjalp at der var andre øjne på nu glæder jeg mig bare til næste besøg om 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

lio

Hvor dejligt. Godt alt er fint.

Jeg glæder mig til imorgen når det er min tur.

Anmeld

10. maj 2012

Team Putte

M&R skriver:

Så har jeg været til jordmor idag... og trods en del vand i kroppen er alt somm det skal være
har haft en del smerter den sidste uge.. og de mener at det er fordi hun nu står fast i bækkenet så det er jo dejligt at hun vender som hun skal de kunne ihvertfald ikke flytte på hende de skønnede hende til 2500-2600 gram så det er også fint med fire uger igen...

det var jo en helt fornøjelse at være afsted idag min jordmor var så rar og der var en studerende med idasg.. hun plejer ellers bare at være en tør kiks, så måske det hjalp at der var andre øjne på nu glæder jeg mig bare til næste besøg om 14 dage

Årh hvor skønt alt er som det skal være

2600 gram er en fiiiiin vægt Og dejligt at få at vide hvorfor du har gået og haft ondt så man ik bekymrer sig unødigt

Anmeld

10. maj 2012

M&R

Team Putte skriver:

Årh hvor skønt alt er som det skal være

2600 gram er en fiiiiin vægt Og dejligt at få at vide hvorfor du har gået og haft ondt så man ik bekymrer sig unødigt

Ja helt vildt... men virkelig underligt at vide at hun har sat sig fast:-) kroppen er en vidunderlig ting:-) fire uger tilbage... så spændende:-):-)

Anmeld

10. maj 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Hvor dejligt. Godt alt er fint.

Jeg glæder mig til imorgen når det er min tur.

Kan jeg godt forstå:-):-) så må du lige et et prej om hvad de siger:-):-)

Anmeld

10. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Uhhh, jeg synes det er en lille fis du har dig der - tør slet ikke tænke på hvad min han kunne blive skønnet til idag - i sidste uge skønnede de ham til 2500gram.. Tykke Junior..

Anmeld

10. maj 2012

lio

M&R skriver:

Ja helt vildt... men virkelig underligt at vide at hun har sat sig fast:-) kroppen er en vidunderlig ting:-) fire uger tilbage... så spændende:-):-)

yepper

Anmeld

10. maj 2012

JonTri

Ihh nu er det til at se en ende på det... kun 4 uger igen.

Så når hun vel ca en fødselsvægt på 3500 gram... dejligt!

Er selv blevet skannet og har været til jm i dag... er 35+5 og hun var 2200, så det er en lille skid.

Anmeld

10. maj 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

Uhhh, jeg synes det er en lille fis du har dig der - tør slet ikke tænke på hvad min han kunne blive skønnet til idag - i sidste uge skønnede de ham til 2500gram.. Tykke Junior..

Det er bare så svært med de skøn... de regnede med omkring 3700 men det er jo ikke til at vide:-) nogle gange kan de jo skyde et kg til forskel... men det var to studerende og en jordmor der mærkede og de mente det samme... he he er godt med en med lidt sul på kroppen... så er der lidt at ta af:-):-)

Anmeld

10. maj 2012

M&R

JonTri skriver:

Ihh nu er det til at se en ende på det... kun 4 uger igen.

Så når hun vel ca en fødselsvægt på 3500 gram... dejligt!

Er selv blevet skannet og har været til jm i dag... er 35+5 og hun var 2200, så det er en lille skid.

Ja fire uger... det er virkelig underligt... det kommer utroligt tæt på nu... puha:-):-)

Så er du sat til den 9. Det var en bette en... men der sker bare så meget det er ikke til at regne med... Min jordmor ragner med at hun ender på 3700 så nu må vi se:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.