Lægesekretæruddannelsen - graviditet !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak skal du have 

Hvis jeg nu skulle være så heldig at blive kaldt til samtale, har du så nogle fif. Jeg vil det så gerne, så er død nervøs for hvad de spørger om og om jeg kan svare på det osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have 

Hvis jeg nu skulle være så heldig at blive kaldt til samtale, har du så nogle fif. Jeg vil det så gerne, så er død nervøs for hvad de spørger om og om jeg kan svare på det osv. 

Det er svært at komme med fifs.. men du skal jo have diagnoselatinkursus og kunne 10 fingersystemet..

Vær dig selv, vær oprigtig

D.

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak Nu krydser jeg bare fingre for at jeg kommer til samtale og så må vi se.

Tusind tak for indput.

Anmeld

10. maj 2012

Nettemor

FrkDitte skriver:

Det er svært at komme med fifs.. men du skal jo have diagnoselatinkursus og kunne 10 fingersystemet..

Vær dig selv, vær oprigtig

D.

Skal man kunne 10 finger systemet inden man starter?

Anmeld

11. maj 2012

FrkDitte

Nettemor skriver:

Skal man kunne 10 finger systemet inden man starter?

Ja, det mener jeg. Jeg har ikke set de sidste nye elevstillingsopslag, så ved ikke om det stadig er krav.. men det tror jeg det er.

Jeg fandt et internetkursus, hvor jeg lærte det og kunne teste hvor hurtig jeg var, lavede et udprint af testen og tog med. Det var fint. (tror internetkursusset kostede 150 kr.)

Du skal slet ikke kunne skrive 200 anslag i minuttet når du starter.. bare du kan skrive sådan nogenlunde uden at se ned på tastaturet og bruge alle fingrene når du skriver. Man bliver hurtigt god til at skrive..

Det har også noget at gøre med at som lægesekretær skriver du rigtig meget, og hvis du ikke gøre det på den rigtige måde, så sidder man og spænder..og så kan man døje med nakkespændinger eller ondt i skulderen, håndled osv.

D.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej FrkDitte 

Ansøgningen er nu sendt men ved du om de venter til sidste ansøgningsfrist før de klader ind til samtaler ? Bliver helt skør af at gå og vente.

Anmeld

6. juni 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Hej FrkDitte 

Ansøgningen er nu sendt men ved du om de venter til sidste ansøgningsfrist før de klader ind til samtaler ? Bliver helt skør af at gå og vente.

Hejsa,

Jeg havde ikke lige set at du havde skrevet igen (brug gerne "citer indlæg" knappen )

Jeg kan faktisk slet ikke huske om de kalder ind før fristen.. tror det ikke.. Hvornår var ansøgningsfristen? og er du blevet kaldt ind?

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg havde ikke lige set at du havde skrevet igen (brug gerne "citer indlæg" knappen )

Jeg kan faktisk slet ikke huske om de kalder ind før fristen.. tror det ikke.. Hvornår var ansøgningsfristen? og er du blevet kaldt ind?

Jeg var til samtale d. 19 juni  men var meget meget nervøs og bange for at jeg derfor ikke fik dem overbevidst om at det virkelig er det jeg gerne vil. 

Får svar i juli så det er bare med at håbe og krydse.

Anmeld

28. juni 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg var til samtale d. 19 juni  men var meget meget nervøs og bange for at jeg derfor ikke fik dem overbevidst om at det virkelig er det jeg gerne vil. 

Får svar i juli så det er bare med at håbe og krydse.

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Held og lykke

Jeg er udlært lægesekretær i morgen  Yayy!!

Knus D.

Anmeld

28. juni 2012

chael

Anonym skriver:

Jeg har søgt hos Region Hovedstaden, har faktisk gået ret længe og ventet på at de ville slå stillingerne op.

Ja jeg kan forstå at der er rigtig mange som søger og at man skal være ret heldig hvis man får en plads. Ansøgningen er sendt så nu krydser jeg bare fingre - jeg vil det virkelig gerne.

De har fået 300 ansøgninger til 150 stillinger. Og hAr taget 200 til samtale

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.