Vægt efter fødslen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

LouiseRH

havde tabt 3 kg i graviditeten og tabt yderligere 7 kg ca 1 måned efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

MaleneJensen

nattergalen skriver:

Håber mit indlæg er kommet det rigtige sted ind Vil høre jer der har født hvor mange kilo der røg efter fødslen ca.. Her tænker jeg på perioden lige efter og ca 1 mdr frem??

Jeg tog kun 4-5kg på så de røg hurtig igen

Anmeld

10. maj 2012

Cookiemonsteret

Tog 40 kg på, og tabte 17 kg i løbet af den først månede 

Anmeld

10. maj 2012

Gaia

Tog 10 kg på og har her 14 dage efter fødslen tabt 8 kg.  Hepper på der forhåbentlig ryger en 5 kg mere  

Anmeld

10. maj 2012

Frk.S

Jeg tog omkrng 10-15 kg på (ved ikke præcis hvor meget).

Og det var alt sammen væk indenfor 1 måned efter fødslen.

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Jeg tog 22 kg på i graviditeten - i løbet af den første måned røg de første 10 kg 

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

Tog 19 kilo på.. havde efter fødslen + 1 måne ca tabt de 13 kg.. kæmper stadig med 4 kilo! .. + jeg godt vil tabe mig 6 oveni

Anmeld

10. maj 2012

Muffinmus

Hej, nu er der kun gået 10 dages tid siden jeg fødte,men er gået fra næsten 78 kg til 69,3 nu:-)

Så jeg mangler stadig en masse kg, men de første ryger jo stort set af af sig selv, resten skal ammes og trænes af hen af vejen. Skal helst ned på 58 kg igen....

Anmeld

10. maj 2012

helmich

tog 18 kg på ca. 5 dgae efter fødsel havde jeg tabt 8 kg. og derefter røg der mellem 1 og 2 kg om ugen. de sidste 2-3 kg tog lidt længere. Men er tilbage på startvægt, og har været det ihvertfald siden min datter var 3 mrd. Det samme mønster var gældende ved mine 2 drenge.

Anmeld

10. maj 2012

MortilCilas

nattergalen skriver:

Håber mit indlæg er kommet det rigtige sted ind Vil høre jer der har født hvor mange kilo der røg efter fødslen ca.. Her tænker jeg på perioden lige efter og ca 1 mdr frem??

Jeg tog 30kg på, og vejede 90 kg den dag jeg fødte, og da Cilas var 2 måneder vejede jeg 67 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.