Vægt efter fødslen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

nattergalen

Håber mit indlæg er kommet det rigtige sted ind Vil høre jer der har født hvor mange kilo der røg efter fødslen ca.. Her tænker jeg på perioden lige efter og ca 1 mdr frem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mette.

nattergalen skriver:

Håber mit indlæg er kommet det rigtige sted ind Vil høre jer der har født hvor mange kilo der røg efter fødslen ca.. Her tænker jeg på perioden lige efter og ca 1 mdr frem??

Jeg tog omkring 10 kg på min graviditet. De var alle sammen væk, pånær 1 kg, cirka 1 måned efter fødslen.

Anmeld

10. maj 2012

Holbæktrunten

nattergalen skriver:

10 kg - hvad en graviditet vejer :0) slås så stadig med de sidste 3-4 kg fedtdepoter 

Anmeld

10. maj 2012

Tona

nattergalen skriver:

Der røg i alt fald 14 kg i en lynende fart.

Anmeld

10. maj 2012

LR85

En del. 

Tog vist 14 kg på og havde tabt de 10 efter en god månedstid. De sidste 4 røg efter et halvt år tror jeg

Anmeld

10. maj 2012

LilleMie

Jeg havde smidt ca. 10 kg, da vi kom hjem fra Patienthotellet (4. dagen) og 14 dage efter havde jeg smidt 6 kg mere og var 1 kg under min startvægt. Nu (efter 3 mdr.) er jeg 2,5 kg under min startvægt og min eneste "kostændring" er amningen, tror endda faktisk jeg spiser lidt mere chokolade end før (spiser det et par gange om ugen) 

Min krop ser dog ikke helt ud som før, jeg er lidt mere "løs" i det  Men er så småt rigtig begyndt at træne nu, så må vi se hvad der sker. Jeg er meget fortrøstningsfuld 

Anmeld

10. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

nattergalen skriver:

Første graviditet 2008; start 60 kg til mine 179 cm, slut vægt 74 kg og tabte blot 2 kg...

Fødte en pige via pks her den 16 april og allerede efter 14 dage var der røget over 13 kg af igen - men tog blot 6 kg..

Anmeld

10. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Linus er nu 11 dage gammel og jeg har tabt de første 10 kilo. Så mangler liiiige en 3-4 stykker endnu. Men vægten bliver ved at falde, så mon ikke det kommer.

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

Tog 18 kg på. Da vi kom hjem havde jeg tabt 10-11 kg. Og i løbet af den første måned røg der endnu 5-6 kg. 

Nu 9 måneder efter vejer jeg 6kg mindre end før jeg blev gravid... Og hverken træner eller gør noget for det. 

(andet end ture med barnevognen og "løbe" efter en fræk dreng )

Anmeld

10. maj 2012

MorDk

Jeg tog 23 kilo på... Efter 1 måneds tid tror jeg at jeg havde tabt ca. 15-18 kilo... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.