Hej 
Nu har jeg ikke læst alle indlæggende helt igennem. Men jeg vil lige give mit input, da jeg har en anden erfaring med dette.
Jeg startede selv i skole lidt tid efter jeg var fyldt 5 år. De andre var alle fra årgangen før mig, og nogle to årgange før mig.
De første år var det slet intet problem, men så snart de fleste blev omkring 12-13 år og jeg kun var fyldt 11, så var det faktisk utrolig svært for mig. Jeg kom rigtig godt ud af det med dem i klassen og jeg blev ikke mobbet, men pludselig gik de mere op i hvornår de måtte drikke og den slags.
Jeg endte faktisk med i 8. klasse at flytte skole, og så starte i 7. klasse på den nye skole. Og det fungerede også udmærket, men jeg tror i grund og bund at det havde været bedre at vente med at starte i skole, til jeg var samme alder som de andre.
Jeg var moden nok, også socialt, til at starte, men i løbet af årene udlignede det sig, og jeg følte mig nemt udenfor.
Så håber min historie kan hjælpe lidt! 
Synes det ville være rigtig godt at sørge for at hun får de udfordringer hun har brug for, og venner på sin egen alder
Anmeld