Skal havde IQ test. Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Sakris

Anonym skriver:

Hmm.. Håber de så kan give mere udfordring i bh.

Undrer mig godt nok også over at h_n allerede kan regne når der er to hunde et sted og tre et andet så regner h_n frem til at der er  fem hunde i alt 

Ja, det er imponerende. Jeg synes det sejt! Fedt at der bliver taget fat i det nu. Tror bestemt børnehaven også laver ændringer når I har fået resultaterne. Vil se frem til en update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er en overvældende besked at få. Men mange børn som har højt IQ hvor det ikke er opdaget bliver ballade magere fordi de keder sig. Så super godt at du har en BH som opdager det så tidligt..

lige min tanke.^^

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er en overvældende besked at få. Men mange børn som har højt IQ hvor det ikke er opdaget bliver ballade magere fordi de keder sig. Så super godt at du har en BH som opdager det så tidligt..

Ja syntes det er forvirrende med den besked da vi sidst fik afvide at h_n reagerede meget voldsomt på nogle ting i bh.

Jeg er rigtig glad for at bh er så OBS på det

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Ja, det er imponerende. Jeg synes det sejt! Fedt at der bliver taget fat i det nu. Tror bestemt børnehaven også laver ændringer når I har fået resultaterne. Vil se frem til en update!

Syntes også det er ret godt gået af et barn på fire år.

Bh har allerede sagt at alt efter hvad resultatet viser vil de prøve at udfordre på det plan h_n er.

Skal nok updatere undervejs

Anmeld

10. maj 2012

Metteris

Hej 

Nu har jeg ikke læst alle indlæggende helt igennem. Men jeg vil lige give mit input, da jeg har en anden erfaring med dette. 

Jeg startede selv i skole lidt tid efter jeg var fyldt 5 år. De andre var alle fra årgangen før mig, og nogle to årgange før mig. 

De første år var det slet intet problem, men så snart de fleste blev omkring 12-13 år og jeg kun var fyldt 11, så var det faktisk utrolig svært for mig. Jeg kom rigtig godt ud af det med dem i klassen og jeg blev ikke mobbet, men pludselig gik de mere op i hvornår de måtte drikke og den slags. 
Jeg endte faktisk med i 8. klasse at flytte skole, og så starte i 7. klasse på den nye skole. Og det fungerede også udmærket, men jeg tror i grund og bund at det havde været bedre at vente med at starte i skole, til jeg var samme alder som de andre.  
Jeg var moden nok, også socialt, til at starte, men i løbet af årene udlignede det sig, og jeg følte mig nemt udenfor.

Så håber min historie kan hjælpe lidt!
Synes det ville være rigtig godt at sørge for at hun får de udfordringer hun har brug for, og venner på sin egen alder  

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Metteris skriver:

Hej 

Nu har jeg ikke læst alle indlæggende helt igennem. Men jeg vil lige give mit input, da jeg har en anden erfaring med dette. 

Jeg startede selv i skole lidt tid efter jeg var fyldt 5 år. De andre var alle fra årgangen før mig, og nogle to årgange før mig. 

De første år var det slet intet problem, men så snart de fleste blev omkring 12-13 år og jeg kun var fyldt 11, så var det faktisk utrolig svært for mig. Jeg kom rigtig godt ud af det med dem i klassen og jeg blev ikke mobbet, men pludselig gik de mere op i hvornår de måtte drikke og den slags. 
Jeg endte faktisk med i 8. klasse at flytte skole, og så starte i 7. klasse på den nye skole. Og det fungerede også udmærket, men jeg tror i grund og bund at det havde været bedre at vente med at starte i skole, til jeg var samme alder som de andre.  
Jeg var moden nok, også socialt, til at starte, men i løbet af årene udlignede det sig, og jeg følte mig nemt udenfor.

Så håber min historie kan hjælpe lidt!
Synes det ville være rigtig godt at sørge for at hun får de udfordringer hun har brug for, og venner på sin egen alder  

Tak det gav et rigtig godt indblik i det 

Mit ønske vil helt sikkert være at de bare udfordrer mit barn mere og h_n så venter på egen aldersgruppe da mit barn i forvejen vil være en af de yngste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.