En snart ret omtalt ungmor påFacebook lavede en afstemning om 10.000 likes og hun melder sig tilDe unge mødre.. Nu talte jeg lige og hun har fra 3 maj til Idag lavet over 70 opslag på sin facebook... Min mave den gør altsåOndt i forholdTil den lille dreng hun lige har fået
menHvordan forholder man sig?? Der er billed hvor jeg måSige jeg tænker paaaas nu på i forhold til den måde hun holder han påEller mangel på samme og jeg er ikke en pylret mor.. Og dette er ikke et hate-indlæg men decideret av i maven indlæg i forhold til den lille dreng :/
Jeg forstår ikke rigtig din bekymring. men ser heller ikke så meget DUM.
Men 70 opslag på på 7 dage, hvis man er online fra sin mobil og føler man skal dele alt på facebook tager det vel ikke mere end ½ time om dagen. lur mig om ikke der er flere mødre herinde der sidder mere end ½ time bag skærmen om dagen. der er jo "kun" 10 opslag om dagen.
Nu kan jeg jo ikke se billederne så kan ikke rigtig kommentere på dem, men har en ide om at den øgede negative fokus der er blevet omkring DUM med tvangsfjernelser osv. gør at man bliver mere obs på DUM's fejl.
Anmeld