Hvordan forholder man sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

En snart ret omtalt ungmor påFacebook lavede en afstemning om 10.000 likes og hun melder sig tilDe unge mødre.. Nu talte jeg lige og hun har fra 3 maj til Idag lavet over 70 opslag på sin facebook... Min mave den gør altsåOndt i forholdTil den lille dreng hun lige har fået menHvordan forholder man sig?? Der er billed hvor jeg måSige jeg tænker paaaas nu på i forhold til den måde hun holder han påEller mangel på samme og jeg er ikke en pylret mor.. Og dette er ikke et hate-indlæg men decideret av i maven indlæg i forhold til den lille dreng :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

mariamiss6

altså at det "like og jeg melder mig til....." er jo bare dumt teenagepladder i mine øjne, uanset om man er mor eller ej, og hvad man melder sig til....

Men udover det, så har jeg altså ikke fanget hat af hvem det lige er? Er det noget jeg "burde" have hørt om eller hvad?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

altså at det "like og jeg melder mig til....." er jo bare dumt teenagepladder i mine øjne, uanset om man er mor eller ej, og hvad man melder sig til....

Men udover det, så har jeg altså ikke fanget hat af hvem det lige er? Er det noget jeg "burde" have hørt om eller hvad?

jeg ved ikke om man må nævne navne derfor det ikke er gjort...

men nu er pigebarnet dukket op et utal af gange på min profil gennem 6 forskellige mennesker der bor 6 forskellige steder i dk og er 6 forskellige steder i deres liv så troede hun måske var sådan rimelig anerkendt..

men det der med at sige man melder sig til de unge mødre  også er det bare det med de over 70 opslag på så få dage som gør jeg bliver lidt  for hvem har dog overskud til det hvis ens spædbarn modtager den kontakt det skal??

Er slet ikke for at være sådan en blande kælling men har oprigtigt ondt i maven og er ked af det

Anmeld

10. maj 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

jeg ved ikke om man må nævne navne derfor det ikke er gjort...

men nu er pigebarnet dukket op et utal af gange på min profil gennem 6 forskellige mennesker der bor 6 forskellige steder i dk og er 6 forskellige steder i deres liv så troede hun måske var sådan rimelig anerkendt..

men det der med at sige man melder sig til de unge mødre  også er det bare det med de over 70 opslag på så få dage som gør jeg bliver lidt  for hvem har dog overskud til det hvis ens spædbarn modtager den kontakt det skal??

Er slet ikke for at være sådan en blande kælling men har oprigtigt ondt i maven og er ked af det

vil du så linke til profilen eller gruppen, eller hvad det er... Det kan du bare gøre via PM.

Jeg ved godt du er anonym her, men jeg har altså ikke for vane at skælde folk ud for at have egne holdninger, og i bund og grund er jeg sikker på vi to er enige om det her emne

Jeg er bare nysgerrig for at se hvad hun er for en

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

vil du så linke til profilen eller gruppen, eller hvad det er... Det kan du bare gøre via PM.

Jeg ved godt du er anonym her, men jeg har altså ikke for vane at skælde folk ud for at have egne holdninger, og i bund og grund er jeg sikker på vi to er enige om det her emne

Jeg er bare nysgerrig for at se hvad hun er for en

havde lige sendt dig et brev inden dit opslag..

men ved ikke om man må ligge et link til en person ( staff??) og vil jo ikke træde nogle over tæerne jeg har bare så pokkers ondt i maven

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Anonym skriver:

havde lige sendt dig et brev inden dit opslag..

men ved ikke om man må ligge et link til en person ( staff??) og vil jo ikke træde nogle over tæerne jeg har bare så pokkers ondt i maven

Jeg er også lidt nys... Kan du sende et link til mig?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har stadigvæk behov for råd/ vejledning tilHvordan jeg skal forholde mig iforhold til dette her

Anmeld

10. maj 2012

Bom

Er det fordi du tænker og melde hende til kommunen?? Det tror jeg måske de grundlag er for slapt til, hvis du forstår??

Men jeg kunne da gætte tænke mig og se det med egne øjne, hvis du vil??

Anmeld

10. maj 2012

KM78

Altså det den unge mor har lavet på FB er noget teenagefis og en måde at søge opmærksomhed på. Men det er ikke ulovligt.

Men mener du at der er billeder og udtalelser fra hende du mener er lige på kanten til noget der kunne blive misforstået af offentligheden?

Er du bange for hvordan det går med hendes barn, nu hvor hun melder sig ind i DUM?

Det kan godt være at det er mig der ikke fatter en hat i dit indlæg, så beklager jeg. Vil du skære det ud i pap for en der har været vågen siden kl. 5.00?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Bom skriver:

Er det fordi du tænker og melde hende til kommunen?? Det tror jeg måske de grundlag er for slapt til, hvis du forstår??

Men jeg kunne da gætte tænke mig og se det med egne øjne, hvis du vil??

Jeg har intet behov for at melde hende til kommunen somSådan jeg har bare et behov for ikke at gå i seng med av i maven.. Jeg kontakter nu staff herinde og spørg om man må linke og hvis man må kommer der et link op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.