Flexi bath - Nogen med erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Det er så iorden..
Men er det nu en dreng du bærer rundt på, så kan du jo bare købe en i hver farve, nu de ikke fylder så meget

Thats a good vending!!
Det er lige før man skulle gøre det.
MÅ bare have den pink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

eliasogmor

Tynen skriver:

Thats a good vending!!
Det er lige før man skulle gøre det.
MÅ bare have den pink

jeg syntes de er super fede men meget små...

Anmeld

19. april 2009

Cris

Vi har aldrig brugt de der baby badekar... Men de der ser meget smarte ud. Vi bor i en lille lejlighed og vi har ikke plads til alt de der baby udstyre. Da han var meget lille blev han vasket i håndvasken. Bagefter kom han direkt til bruse nichen. Vi har brugt så et styk skum:

http://www.mothercare.com/gp/product/B000MMF7ZY/sr=1-15/qid=1240127084/ref=sr_1_15/276-3798413-4830712?ie=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=42855041&mcb=core

Som blev hangt ud, efter bad. Det virkede rigtigt godt for os. Og jeg har gemt den til nr2, selv om jeg overvejer at købe en lavet af stoff:

http://www.mothercare.com/gp/product/B001CFP4F8/sr=1-11/qid=1240127053/ref=sr_1_11/276-3798413-4830712?ie=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=42855041&mcb=core

Der er også nogle lavet a plastik, men jeg ved ikke, om de er behalige nok, jeg har haft den fornemmelse, at de er lidt for stive...

Anmeld

19. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Stumpen skriver:

De er godt nok fede!!
Hvad med at købe en i sort og så vente med at få kønnet at vide til babyen ligger på din smukke mave??

Kan man egentlig ikke også få dem i hvid??

Har nemlig også selv overvejet at skulle have sådan et.
Fungerer det også fint til sådan en lille nyfødt bebs? Synes kanterne ser lidt høje ud.

Anmeld

19. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Jo.... der var det i hvid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2009

Stumpen

RikkeØ skriver:

Kan man egentlig ikke også få dem i hvid??

Har nemlig også selv overvejet at skulle have sådan et.
Fungerer det også fint til sådan en lille nyfødt bebs? Synes kanterne ser lidt høje ud.

Hvis du trykker på et billede af dem, så kommer du ind på hjemmesiden, så kan du se lidt mere om dem..

På side 1 i debatten her er der en som har målt sit eget badekar og målene er nogenlunde det samme..
Vi havde sådan "en bjørn" som Mathilde lå på, så vi på den måde havde begge arme fri -man kan købe dem hos babysam..

Anmeld

19. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Ahh ja... sådan en badestol.

Det er jo smart når der ikke er så meget plads på badeværelset.

Anmeld

19. april 2009

Stumpen

RikkeØ skriver:

Ahh ja... sådan en badestol.

Det er jo smart når der ikke er så meget plads på badeværelset.

Ja, men den sidder fast i badekaret, så vi havde begge dele.. Men nu bor vi så også et sted med stort badekar, så hendes badekar står nede i den, så på den måde mærker vi ikke til at den fylder helt åndssvagt..

Det eneste minus jeg kan se ved de smarte nogle er at da Mathilde var lille havde vi hendes badekar oppe på et stativ, så vi kunne stå op og bade hende -i stedet for at sidde på hug/knæ og det kan man ikke med disse..

Anmeld

19. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Ja, men den sidder fast i badekaret, så vi havde begge dele.. Men nu bor vi så også et sted med stort badekar, så hendes badekar står nede i den, så på den måde mærker vi ikke til at den fylder helt åndssvagt..

Det eneste minus jeg kan se ved de smarte nogle er at da Mathilde var lille havde vi hendes badekar oppe på et stativ, så vi kunne stå op og bade hende -i stedet for at sidde på hug/knæ og det kan man ikke med disse..

Det kan du faktisk have ret i (Altså det med stativet)
Men det må jeg lige bide i mig det første stykke tid, eller evt. finde på noget praktisk.

Stella plejer egentlig bare at sidde på gulvet i sit badekar mens jeg går i brusebad ved siden af hende.

Anmeld

19. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Det kan du faktisk have ret i (Altså det med stativet)
Men det må jeg lige bide i mig det første stykke tid, eller evt. finde på noget praktisk.

Stella plejer egentlig bare at sidde på gulvet i sit badekar mens jeg går i brusebad ved siden af hende.

Vi har heller ikke brugt stativet til Mathilde efter at hun kunne sidde selv.. Men inden, hvor vi kun koncenterede os om at hun var i bad og ikke selv gik i bad som du beskriver, der brugte vi den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.