Flexi bath - Nogen med erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

finkedinke

Jeg købte et for 14 dage siden så vi har ikke nået at bruge det så meget.
Men indtil videre har jeg kun godt at sige. Størrelsen kan jeg ikke vurdere da vi før flex badekarret havde et meget stort kar. Men vi blev så trættet af at flytte det frem og tilbage, derfor skiftede vi det ud.
flex-badekarret kan rumme min store men slanke pige på 7½ når hun sidder med bøjede ben.
Men pga samlingerne er karret jo lidt blødt i det, så den store kan f.eks ikke læne sig op af det. Man kan heller ikke støtte sig til kanten.
Karret passer helt fint til min mellemste på 3½ år og den yngste på 3 mdr. Og det er jo også den aldersgruppe det er lavet til.
Men det der med at bundproppen skifter farve kan vi ikke bruge. Enten bader vi i meget varmt vand eller også er proppen for fintfølende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Tynen

Jeg købte et for 14 dage siden så vi har ikke nået at bruge det så meget.
Men indtil videre har jeg kun godt at sige. Størrelsen kan jeg ikke vurdere da vi før flex badekarret havde et meget stort kar. Men vi blev så trættet af at flytte det frem og tilbage, derfor skiftede vi det ud.
flex-badekarret kan rumme min store men slanke pige på 7½ når hun sidder med bøjede ben.
Men pga samlingerne er karret jo lidt blødt i det, så den store kan f.eks ikke læne sig op af det. Man kan heller ikke støtte sig til kanten.
Karret passer helt fint til min mellemste på 3½ år og den yngste på 3 mdr. Og det er jo også den aldersgruppe det er lavet til.
Men det der med at bundproppen skifter farve kan vi ikke bruge. Enten bader vi i meget varmt vand eller også er proppen for fintfølende.

Tak for svar

Jeg skal bare lige høre.. Når de nu kommer i den lidt "trælse" ( ) alder og vil rejse sig op af alting, kan den så holde til det eller vil siderne klappe sammen?

Anmeld

18. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Tak for svar

Jeg skal bare lige høre.. Når de nu kommer i den lidt "trælse" ( ) alder og vil rejse sig op af alting, kan den så holde til det eller vil siderne klappe sammen?

Hold da op, st - dejlige billeder, men skal vi se hele albummet

Anmeld

18. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Hold da op, st - dejlige billeder, men skal vi se hele albummet

Hey!!! Ikke drille.. Aner ikke lige hvad der skete

Anmeld

18. april 2009

finkedinke

Tynen skriver:

Tak for svar

Jeg har ikke prøvet at de rejser sig op mens de holder i siden. Men umiddlebart tror jeg ikke at den kan klappe sammen. Den vil nok bare bue ud. Men jeg tror godt man kan miste balancen fordi det buer.
På tojbamsen.dk kan du se en lille film af karret der foldes, så kan du måske få en fornemmelse at hvad jeg mener.
Men jeg vil lige sige at på filmen virker karret større end det er i virkeligheden. Eller måske er de to børn der sidder i karret bare små

Berith

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Cool!! Så SKAL jeg også have et.. Har nemlig også det fra Bilka.

Måske jeg skulle vente til mandag efter MD-scanningen for at se hvilken farve det skulle være

De er godt nok fede!!
Hvad med at købe en i sort og så vente med at få kønnet at vide til babyen ligger på din smukke mave??

Anmeld

18. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

De er godt nok fede!!
Hvad med at købe en i sort og så vente med at få kønnet at vide til babyen ligger på din smukke mave??

Jamen.. Problemet er bare... Jeg er jo ikke NÆR så cool som dig
Jeg KAN bare ikke det der med tålmod

Men de er da for fede!
Måske man skulle tage den sorte alligevel.. Den er sådan mest pige/dreng-agtig

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Jamen.. Problemet er bare... Jeg er jo ikke NÆR så cool som dig
Jeg KAN bare ikke det der med tålmod

Men de er da for fede!
Måske man skulle tage den sorte alligevel.. Den er sådan mest pige/dreng-agtig

De er virkelig fede.. Får jo helt lyst til at købe en... Hvad bilder du dig egentlig ind med at ligge så fed en ide herind?? Skam dig

Anmeld

18. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

De er virkelig fede.. Får jo helt lyst til at købe en... Hvad bilder du dig egentlig ind med at ligge så fed en ide herind?? Skam dig

Jeg undskylder på herskabets vegne

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Jeg undskylder på herskabets vegne

Det er så iorden..
Men er det nu en dreng du bærer rundt på, så kan du jo bare købe en i hver farve, nu de ikke fylder så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.