Tømmermændshygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Haha ja...
Og så siger man, det var sidste gang jeg gjorde det - Men næste gang kommet kyllinge rygraden op i én og så starter man forfra

Det er generelt bare det eneste jeg rigtig har lyst til - en god solid rugbrødsmad eller en lækker salat siger mig INTET, men hvor ville det være godt for mig hvis jeg spiste det i stedet for junk Men nejnej - hvis det ikke lugter af friture har det ingen interesse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Tynen

Hvad er tømmermænd??!
Jesus! Kan ikke engang huske hvor mange år siden det er jeg har været i byen...

Følte mig virkelig gammel her den anden dag, da jeg så i TV-midt vest at de var begyndt at scanne fingeraftryk ved indgangen

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

Hvad er tømmermænd??!
Jesus! Kan ikke engang huske hvor mange år siden det er jeg har været i byen...

Følte mig virkelig gammel her den anden dag, da jeg så i TV-midt vest at de var begyndt at scanne fingeraftryk ved indgangen

Huh??? Det er nyheder for mig Hvor ærgeligt at det skal være nødvendigt...

Anmeld

18. april 2009

Tynen

Huh??? Det er nyheder for mig Hvor ærgeligt at det skal være nødvendigt...

Jeg blev dælme også helt paf.. Dengang jeg var ung klarede man det med et kørekort eller en alt for nedringet top

Anmeld

18. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Masser af cola light! Og så chips, helst Kims grill chips... mums

Meeen... efter min bytur i sidste weekend har jeg godt nok planer om ALDRIG NOGENSINDE at drikke igen! Puha, jeg var dårlig og var flere dage om at komme rigtig ovenpå
Tror jeg er blevet for gammel til at drikke

Anmeld

18. april 2009

Becks

Tynen skriver:

Jeg blev dælme også helt paf.. Dengang jeg var ung klarede man det med et kørekort eller en alt for nedringet top

HAHA

Anmeld

18. april 2009

Becks

Rosa skriver:

Det er generelt bare det eneste jeg rigtig har lyst til - en god solid rugbrødsmad eller en lækker salat siger mig INTET, men hvor ville det være godt for mig hvis jeg spiste det i stedet for junk Men nejnej - hvis det ikke lugter af friture har det ingen interesse....

Sådan har jeg det også

Det skal være fedt, snasket og ulækkert, før det virker mod tømmermænd

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Tynen skriver:

Hahaha - jeg har ikke kørekort

(men nu er jeg også mere til små steder med live-musik end disko-dasko... Så det er sjældent der er kontrol i dørene der, da det ikke er så attraktivt for helt unge mennesker at lytte til Neil Young og Bob Dylan kopier med en fadøl som det er at danse sig ihjel til boten Anna i ultraviolet lys)...

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Mmm nu har jeg kastet mig ud i chips med dip og krimiserier... Også min private selvforkælelse i anledning af tømmermænd...

Anmeld

18. april 2009

Becks

Rosa skriver:

Mmm nu har jeg kastet mig ud i chips med dip og krimiserier... Også min private selvforkælelse i anledning af tømmermænd...

Heh - Lyder hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.