Tømmermændshygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvad gør I på dage med tømmermænd for at komme ovenpå igen? Nogen særlige ting I har lyst til?

Personligt har jeg lyst til junkfood Helst en Mc Feast menu fra Mc Donalds... Jeg kan også godt lide at tage kæresten i hånden og gå en tur og få lidt frisk luft og hyggesnakke om aftenen før

Når jeg er alene elsker jeg at ringe til dem jeg var i byen med dagen før så snart jeg vågner og sludre og grine af alt man kan huske fra aftenen der gik.. Og bagefter sætter jeg en god serie på og begraver mig i den hele dagen - også selvom solen skinner udenfor og vasketøjet skal ordnes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Moderator

- skriver:

Spise pasta pg tomat og ellers bare ligge på sofaen og se tv... Når der er gået lidt tid og jeg er kommet til kræfter har jeg en aften med ungerne der skal indhentes

Det lyder sørme sundt med pasta Gid jeg havde lyst til det i stedet for junk...

Anmeld

18. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Hvad gør I på dage med tømmermænd for at komme ovenpå igen? Nogen særlige ting I har lyst til?

Personligt har jeg lyst til junkfood Helst en Mc Feast menu fra Mc Donalds... Jeg kan også godt lide at tage kæresten i hånden og gå en tur og få lidt frisk luft og hyggesnakke om aftenen før

Når jeg er alene elsker jeg at ringe til dem jeg var i byen med dagen før så snart jeg vågner og sludre og grine af alt man kan huske fra aftenen der gik.. Og bagefter sætter jeg en god serie på og begraver mig i den hele dagen - også selvom solen skinner udenfor og vasketøjet skal ordnes

Jeg citer dit indlæg hele vejen igennem præsis det samme her selv med burgeren

Anmeld

18. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Det lyder sørme sundt med pasta Gid jeg havde lyst til det i stedet for junk...

Junk høre til på tømmermændende synes jeg.

Anmeld

18. april 2009

fam.4xc

Rosa skriver:

Kan ik huske hvornår jeg sidst har drukket så jeg fik tømmermænd - men det er ihvertfald før Carolines tid, så det er vel ca 5 år siden.... men det indebar vist godt med cola og chips dagen efter

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jeg citer dit indlæg hele vejen igennem præsis det samme her selv med burgeren

Haha, jamen dejligt at høre at man ikke er den eneste der kan lide at svælge i usund mad af og til

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Diana... skriver:

Junk høre til på tømmermændende synes jeg.

Enig - problemet er bare at når man er færdig med sin store menu så har man det på ingen måde bedre i kroppen Men jeg lærer det ALDRIG!!!

Anmeld

18. april 2009

Becks

Rosa skriver:

Enig - problemet er bare at når man er færdig med sin store menu så har man det på ingen måde bedre i kroppen Men jeg lærer det ALDRIG!!!

Så enig
Og man gør det gladeligt næste gang igen

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Beck skriver:

Så enig
Og man gør det gladeligt næste gang igen

Ja det er utroligt at man aldrig bliver klogere Men jeg guffer gladeligt hele molevitten i mig og HVER gang ender jeg med at fortryde det

Anmeld

18. april 2009

Becks

Rosa skriver:

Ja det er utroligt at man aldrig bliver klogere Men jeg guffer gladeligt hele molevitten i mig og HVER gang ender jeg med at fortryde det

Haha ja...
Og så siger man, det var sidste gang jeg gjorde det - Men næste gang kommet kyllinge rygraden op i én og så starter man forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.