Hjælp til flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

MissMaria

LotusCPH skriver:

86 ville han ikke kunne passe en hel sæson. Realistisk set og hvad du får mest ud af pengemæssigt - er en str 92. Men altså tag knægten med til butikken når den er udvalgt - og så se dér Dem i butikken vil også sige en 86er er for lille når han er den str. han er nu allerede og vi er kun liiige hoppet ind i sommer

Tak for svar må ned i butikken og se hvad de har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

PernilleogLouis

MissMaria skriver:

Det havde jeg også overvejet først, han er lige blevet målt til 73 cm og vejer 8 kg, men så skrev næsten alle 92 og er rimelig grøn på det område...

Kender du nogle gode mærker, har nemlig en tynd dreng. ?

Vi har været glade for Hummel og TTH til vores dreng - jeg køber også altid forud - så næste vinter er der en TTH klar til ham

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

MissMaria skriver:

Tak for svar må ned i butikken og se hvad de har

Lyder fornuftigt :0) så lidt

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

kicha skriver:

Vi har været glade for Hummel og TTH til vores dreng - jeg køber også altid forud - så næste vinter er der en TTH klar til ham

Dem må jeg ind og kigge på, lige nu har jeg kig på en fra Danefæ - men lige på billedet her på skærmen synes jeg den ser lidt bred ud..

Anmeld

9. maj 2012

PernilleogLouis

MissMaria skriver:

Dem må jeg ind og kigge på, lige nu har jeg kig på en fra Danefæ - men lige på billedet her på skærmen synes jeg den ser lidt bred ud..

Den er også fin Vi havde vinterjakken denne vinter - det eneste der var ret irriterende ved den var at alle de de velcro lukketing som sad ved lommer og ned langs lynlåsen de faldt af

Anmeld

9. maj 2012

Mussen2

Hvor finder du de gode tilbud henne. Hvis du vil dele

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

Mussen2 skriver:

Hvor finder du de gode tilbud henne. Hvis du vil dele

Lige nu kigger jeg inde på Kids-world, men plejer bare at google

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

kicha skriver:

Den er også fin Vi havde vinterjakken denne vinter - det eneste der var ret irriterende ved den var at alle de de velcro lukketing som sad ved lommer og ned langs lynlåsen de faldt af

Lige nu har Oskar en overgangsjakke fra Danefæ den er str. 1/2 - så hvis det skulle bliver en Danefæ flyverdragt, tror du så ikke 1 1/2 er stor nok ?

Øv at velcro-flapperne faldt af Den jeg kigger på, har heldigvis ikke velcro

Anmeld

9. maj 2012

PernilleogLouis

MissMaria skriver:

Lige nu har Oskar en overgangsjakke fra Danefæ den er str. 1/2 - så hvis det skulle bliver en Danefæ flyverdragt, tror du så ikke 1 1/2 er stor nok ?

Øv at velcro-flapperne faldt af Den jeg kigger på, har heldigvis ikke velcro

jo det vil jeg altså mene at det burde være

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

kicha skriver:

jo det vil jeg altså mene at det burde være

Tror sku jeg tager chancen og køber den Bliver den for lille må han jo bare få en lille bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.