Hjælp til flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

mor2011_

den bliver ikke for stor han skal bruge den ca fra september til april så han skal ha plads til at vokse i den så derfor 92 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

MissMaria

sarahb skriver:

Det vil jeg ikke mene. Tror slet ikke str 86 holder hele vinteren.

Har ikke ide om det, men kan se alle skriver str. 92... Synes bare her det første år har han været i alle str. længe.

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

ja ville også sige 92

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

LotusCPH skriver:

ja ville også sige 92

Det lyder som alle mener 92, så håber jeg bare ikke den er alt alt for stor.. Han skulle jo gerne kunne løbe rundt og lege i DP´en.

Kender du nogle gode mærker ?

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

mor2011_ skriver:

den bliver ikke for stor han skal bruge den ca fra september til april så han skal ha plads til at vokse i den så derfor 92 

Men tænker bare, han er jo først lige kommet op i str. 74, så kan han da umuligt være i str. 92 til september..
Men alle tror 92, så det sikkert det han skal have...

Kender du nogle gode mærker ?

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

Altså hellere den er lidt for stor og ja han vokser altså hurtigt derop á så ville være synd at give ham mindre og den så kun kan bruges noget af vinteren når den træder til. + plads til det tøj han har indenunder - så str. er ik for stor er jeg sikker på

Hummel og MOLO laver nogle fantastiske nogle - Men syntes faktisk de fleste mærker følger godt med. Men skal jo bare holdte tæt. Men ja ellers prøv de steder du snakekr om har 50% og se hvad de har og så tjek dem i brugertests på nettet

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

LotusCPH skriver:

Altså hellere den er lidt for stor og ja han vokser altså hurtigt derop á så ville være synd at give ham mindre og den så kun kan bruges noget af vinteren når den træder til. + plads til det tøj han har indenunder - så str. er ik for stor er jeg sikker på

Hummel og MOLO laver nogle fantastiske nogle - Men syntes faktisk de fleste mærker følger godt med. Men skal jo bare holdte tæt. Men ja ellers prøv de steder du snakekr om har 50% og se hvad de har og så tjek dem i brugertests på nettet

Tak for svar - tror jeg må ud i butikkerne og se om de ikke har nogle tilbage, så jeg lige kan se deres pasform... Synes 92 lyder stort, men det kan da godt være den kommer til at passe.. I hvert fald mange tak for svar..

Anmeld

9. maj 2012

PernilleogLouis

Syns også 92 lyder stort - jeg ville tag 86

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

kicha skriver:

Syns også 92 lyder stort - jeg ville tag 86

Det havde jeg også overvejet først, han er lige blevet målt til 73 cm og vejer 8 kg, men så skrev næsten alle 92 og er rimelig grøn på det område...

Kender du nogle gode mærker, har nemlig en tynd dreng. ?

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

MissMaria skriver:

Det havde jeg også overvejet først, han er lige blevet målt til 73 cm og vejer 8 kg, men så skrev næsten alle 92 og er rimelig grøn på det område...

Kender du nogle gode mærker, har nemlig en tynd dreng. ?

86 ville han ikke kunne passe en hel sæson. Realistisk set og hvad du får mest ud af pengemæssigt - er en str 92. Men altså tag knægten med til butikken når den er udvalgt - og så se dér Dem i butikken vil også sige en 86er er for lille når han er den str. han er nu allerede og vi er kun liiige hoppet ind i sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.