Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg fødte 40+1 .. fik veer på termins dagen og fødte dagen efter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm kan desværre ikke huske alle de der + uger
men kan fortælle at jeg havde termin d 28 marts og fødte d. 4. marts - så 24 dage før tid..? (så er der måske nogle der kan fortælle mig hvad uge jeg var i da jeg fødte?? )
Jeg har svaret 41+3, da det var det højeste. Men jeg mener det var 42+0.
Jeg fik en tid tid igangsættelse, for jeg var meget langt henne, men fødte heldigvis selv, samme dag jeg havde fået tiden
Joyce1986 skriver: Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene.. Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3.. Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?
Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene..
Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3..
Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?
Aagaard skriver: Jeg gik slet ikke over tid - min datter er født 39+4
Jeg gik slet ikke over tid - min datter er født 39+4
Jeg fødte 38+1, men min fødsel gik i gang pga. slem blærebetændelse.
jeg kunne ikke vælge 2 men jeg gik til 41+3 og blev sat igang
det er normalt som første gangsfødende at føde 14 dage før eller efter termin så det er helt normalt
men ellers er sex et gammelt husråd til at sætte det igang det skete for min svigerinde og jeg er blevet bedt af jordmor og læge om at holde mig fra sex af risko for at føde for tidligt
fødte 37+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128