Første gangs fødende, hvor lang tid over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Frk Mig

jeg fødte 40+1 .. fik veer på termins dagen og fødte dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

hmm kan desværre ikke huske alle de der + uger

men kan fortælle at jeg havde termin d 28 marts og fødte d. 4. marts - så 24 dage før tid..? (så er der måske nogle der kan fortælle mig hvad uge jeg var i da jeg fødte?? )

Anmeld

12. maj 2012

anne2009

Jeg har svaret 41+3, da det var det højeste. Men jeg mener det var 42+0.

Jeg fik en tid tid igangsættelse, for jeg var meget langt henne, men fødte heldigvis selv, samme dag jeg havde fået tiden

Anmeld

12. maj 2012

Frøken J.

Joyce1986 skriver:

Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene..

Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3..

Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?

Vestøv til dig!

Jeg gik til 41+1 hvor jeg gik i gang af mig selv. Længe ventet, og var SERIØST pissed off over at vente til sidst

Anmeld

12. maj 2012

Frøken J.

Aagaard skriver:

Jeg gik slet ikke over tid - min datter er født 39+4

Ja, og jeg var SUR! Det var min tur først!!! hahaha

Anmeld

12. maj 2012

Zelinasmor

Jeg fødte 38+1, men min fødsel gik i gang pga. slem blærebetændelse.

Anmeld

13. maj 2012

Eliza

jeg kunne ikke vælge 2 men jeg gik til 41+3 og blev sat igang

Anmeld

13. maj 2012

lille-mor

Joyce1986 skriver:

Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene..

Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3..

Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?

det er normalt som første gangsfødende at føde 14 dage før eller efter termin så det er helt normalt 

Anmeld

13. maj 2012

lille-mor

Joyce1986 skriver:

men ellers er sex et gammelt husråd til at sætte det igang det skete for min svigerinde og jeg er blevet bedt af jordmor og læge om at holde mig fra sex af risko for at føde for tidligt

Anmeld

13. maj 2012

ledermus

fødte 37+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.