Første gangs fødende, hvor lang tid over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.718 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

JH12

Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene..

Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3..

Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Bom

Jeg fødte min datter 40+4, eller det vil sige hun kom ved aks efter 18 timer med veer, 2 cm åben og grønt fostervand..

Anmeld

9. maj 2012

Nille-pigen

jeg gik 4 dage over tiden eller det vil sige at fødslen gik igang på tredjedagen om aftenen, men han var først født efter midnat....

Anmeld

9. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte min dreng i uge 38+6

Anmeld

9. maj 2012

Levi&LilysMor

Joyce1986 skriver:

Jeg er første gangs fødende og er nu 40+1, og det er selvfølgelig nederen, da jeg glæder mig til at få min lille pige i armene..

Jordemoren fik det igår til at lyde som om alle første gangs fødende gik til igangsættelse i 41+3..

Men nu ville jeg gerne hører jer dejlige piger/kvinder hvornår i fødte, eller om faktisk ventede til igangsættelsen?

Nu tog både min kæreste og jeg den med ro, og var helt sikre på jeg ville blive sat igang, men fik tegnblødning tidlig morgen 40+2 og dagen efter kl 10.34 er han født  tegnblødningen var meget lille og måske kun to dråber som man virkelig skulle se efter ellers havde jeg ikke set det...

Anmeld

9. maj 2012

Janni.

Silas er født 40+2

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Havde termin med min søn 10/9, fødte 13/9 Altså 40+3 her!

Anmeld

9. maj 2012

MyLove E

Jeg fødte 40+2 .. HOLD OP Janni der er vi også ens:-)

Anmeld

9. maj 2012

Tona

Jeg gik 13 dage over tiden og blev så sat i gang.

Jeg har stemt igangsættelse, men der manglede lidt nogle muligheder for mit vedkommende, for indtil de lavede det om sidste år blev man ikke sat i gang før man var gået ind i uge 43 og enda tit midt i den. Jeg var heldig "kun" at gå 13 dage over tiden da jeg havde meget bækkenløsning blev jeg sat i gang før. Skulle have været sat i gang til termin, men var sat til juleaften og i helligdagene ville de ikke sætte i gang, men kun tage akutte ting.

Da jeg var til 8-ugers undersøgelse fortalte lægen mig at nu havde man lavet reglerne om så man satte i gang i uge 41. Tak for lort tænkte jeg bare...kunne I ikke have vedtaget det sådan ca 9 uger før  

MEN det er langt fra alle der skal sættes i gang. Du kan sagtens ske at føde af dig selv

Anmeld

9. maj 2012

Taniakb

Joyce1986 skriver:

Jeg gik 13 dage over tid.. Veerne startede da der var 11 dage over tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.