skoldkopper????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

B&J

132319 skriver:

Håber han slipper så let som mine unger -De fik max 25 hver og var slet ikke påvirkede af dem  

det håber jeg også men han startede med 8stk og nu er der kommet over 5mere hhihihihihi ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

LotusCPH

Ja vores på tre har også lige haft det- Hun sku blive hjemme til blærerne blev til skorpe. Smurte hende med fed hudcreme. og ja så fik hun en sjus antihistamin efter lægens anvisning. 

Men godt han har det nu Så er det ligesom overstået  

Pøj pøj med den lille 

Anmeld

9. maj 2012

B&J

LotusCPH skriver:

Ja vores på tre har også lige haft det- Hun sku blive hjemme til blærerne blev til skorpe. Smurte hende med fed hudcreme. og ja så fik hun en sjus antihistamin efter lægens anvisning. 

Men godt han har det nu Så er det ligesom overstået  

Pøj pøj med den lille 

Tak for det gode råd

og jaaa jeg er også super glad for han får det nu så er det nemlig overstået JUBII

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

B&J skriver:

Tak for det gode råd

og jaaa jeg er også super glad for han får det nu så er det nemlig overstået JUBII

Ja hellere nu end senere - men om natten er der nok lidt moooargråd

Anmeld

9. maj 2012

B&J

LotusCPH skriver:

Ja hellere nu end senere - men om natten er der nok lidt moooargråd

Nope her hjemme er det Faaaaar jeg ved ikke hvorfor men når vi er syg eller pyl ja så er det far og ellers er det mor så jeg overlever nok selv om jeg også gerne ville nusse om ham...

men lige nu sover han så håber han får lov at sove

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

B&J skriver:

Nope her hjemme er det Faaaaar jeg ved ikke hvorfor men når vi er syg eller pyl ja så er det far og ellers er det mor så jeg overlever nok selv om jeg også gerne ville nusse om ham...

men lige nu sover han så håber han får lov at sove

Ja det er jo så en fordel Vi ligesom aede hende på ryggen mens hun halvsovende og grædende faldt til ro igen i nogle timer og så begyndte det ellers igen - men det var kun lige et par dage så var det det

Anmeld

9. maj 2012

B&J

LotusCPH skriver:

Ja det er jo så en fordel Vi ligesom aede hende på ryggen mens hun halvsovende og grædende faldt til ro igen i nogle timer og så begyndte det ellers igen - men det var kun lige et par dage så var det det

nåååå hvor sødt....

ej håber han slipper nemt uden om men hold da op han så sjov ud inden han kig i seng glæder mig til at se ham imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.