skoldkopper????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

B&J

Jaaaa nu står jeg i et problem...

jeg tror vores dreng har fået skoldkopper han har fine røde prikker rundt omkring på kroppen.... ca 7 stk ind til videre...

hvordan er det nu lige hvad gør man hvor længe skal han blive hjemme osv????

Kæmpe krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Dot D

Han skal blive hjemme, til der er kommet skorpe på ALLE skoldkopperne. Han skal så vidt muligt IKKE klø i dem, det giver nogler rigtigt grimme ar.

Jeg har brugt en spray, der hedder A-derma fra apoteket til at sprøjte på. Den udtørrer knopperne, og det kløer ikke sådan. Den spray er for øvrigt også FANTASTISK til rød numse. Det gælder ens for begge, lige et pust eller to på med tøje eller ble, når det lige er tørret lidt, og så hjælper det ellers bare (har også selv brugt den til rødme i hudfolder, hi hi, kæmpe sidespring)

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Dot D skriver:

Han skal blive hjemme, til der er kommet skorpe på ALLE skoldkopperne. Han skal så vidt muligt IKKE klø i dem, det giver nogler rigtigt grimme ar.

Jeg har brugt en spray, der hedder A-derma fra apoteket til at sprøjte på. Den udtørrer knopperne, og det kløer ikke sådan. Den spray er for øvrigt også FANTASTISK til rød numse. Det gælder ens for begge, lige et pust eller to på med tøje eller ble, når det lige er tørret lidt, og så hjælper det ellers bare (har også selv brugt den til rødme i hudfolder, hi hi, kæmpe sidespring)

ihhh mange tak ja for kunne jo slet ikke huske hvordan det var hihihihi

er det en man bare kan gå ned på apoteket og få eller skal man runde lægen først????

og den spray lyder jo fantastisk

Anmeld

9. maj 2012

Dot D

B&J skriver:

er det en man bare kan gå ned på apoteket og få eller skal man runde lægen først????

Den ER fantastisk....... Den er i håndkøb, og der står en masse på den. Den er hvid med lyseblå skrift og der er et stort A lodret...

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Dot D skriver:

Den ER fantastisk....... Den er i håndkøb, og der står en masse på den. Den er hvid med lyseblå skrift og der er et stort A lodret...

Fantastisk. han har lige fået 3 stk i hovede hihihihi så flot han er

Anmeld

9. maj 2012

Dot D

B&J skriver:

Fantastisk. han har lige fået 3 stk i hovede hihihihi så flot han er

Det går bare sååååååååååååååå hurtigt... Jeg kan huske en episode i børnehaven, en dreng havde ÈN knop på ryggen, efter 30 minutter var der nok 20, så det gik stærkt

God bedring uden alt for meget kløe....

Anmeld

9. maj 2012

132319

B&J skriver:

Jeg har sådan en spray stående, som min børns far var så DUM at åbne, selvom vi ikke fik brug for den da mine børn havde skoldkopper (De kløede ikke i dem)

Sig til hvis du vil købe den billigt, der er brugt af den en enkelt gang eller to

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Dot D skriver:

Det går bare sååååååååååååååå hurtigt... Jeg kan huske en episode i børnehaven, en dreng havde ÈN knop på ryggen, efter 30 minutter var der nok 20, så det gik stærkt

God bedring uden alt for meget kløe....

hihihihihi det siger du ikke det ser super sjovt ud hihihihi

ja håber ikke han kommer til at klø for meget

og mange tak for din hjælp

Anmeld

9. maj 2012

B&J

132319 skriver:

Jeg har sådan en spray stående, som min børns far var så DUM at åbne, selvom vi ikke fik brug for den da mine børn havde skoldkopper (De kløede ikke i dem)

Sig til hvis du vil købe den billigt, der er brugt af den en enkelt gang eller to

Mange tak jeg skal nok sige tildet kan jo være han kør sig helt vildt men håber det ikke

Anmeld

9. maj 2012

132319

B&J skriver:

Mange tak jeg skal nok sige tildet kan jo være han kør sig helt vildt men håber det ikke

Håber han slipper så let som mine unger -De fik max 25 hver og var slet ikke påvirkede af dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.