Termin 24. december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Tona

CBS skriver:

...Har været ved lægen og fået beregnet min terminsdato til d. 24. december 2012 - ikke at det betyder så meget, bare der kommer en sund lille fyr eller pige ud, meeeeeen lige på juleaften, det er sgu da lidt dårlig timing, Ikke?

Hi-hi jeg kan godt huske hvordan det var da jeg fik beregnet min termin til juleaften sidste år

Dog kom der ikke nogen baby før d. 5 januar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Zafir

Kender også en der har - men hun skal selv have lov til at afsløre det herinde

Anmeld

9. maj 2012

Camilla30

Amandas-mor skriver:

Hi-hi jeg kan godt huske hvordan det var da jeg fik beregnet min termin til juleaften sidste år

Dog kom der ikke nogen baby før d. 5 januar  

Jeg satser stærkt på at gøre ligesom dig!

Anmeld

9. maj 2012

Malieh1984

CBS skriver:

...Har været ved lægen og fået beregnet min terminsdato til d. 24. december 2012 - ikke at det betyder så meget, bare der kommer en sund lille fyr eller pige ud, meeeeeen lige på juleaften, det er sgu da lidt dårlig timing, Ikke?

Jeg var sat til den 14 dec, men gik over tid , frygtede også hun ville komme jule aften, hun valgte så at komme den 25. dec kl 01.05 rimelig akut hjemme i soveværelset ville nu også være lidt ked af hvis hun skulle have fødselsdag den 24 dec

Anmeld

9. maj 2012

Michalala

CBS skriver:

He he.. Jo. Jeg har en vendinde der også var sat til d. 24. Hun fik så et nytårsbarn i stedet da hun fødte den 31.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.