Termin 24. december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Camilla30

...Har været ved lægen og fået beregnet min terminsdato til d. 24. december 2012 - ikke at det betyder så meget, bare der kommer en sund lille fyr eller pige ud, meeeeeen lige på juleaften, det er sgu da lidt dårlig timing, Ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha  Har en veninde der fødte den 25  Og kender en anden som havde termin den 24, men så blev den rykket til den 31 - hun fødte ingen af dagene

Men lækkert med en lille julenisse!

Anmeld

9. maj 2012

tithi

CBS skriver:

...Har været ved lægen og fået beregnet min terminsdato til d. 24. december 2012 - ikke at det betyder så meget, bare der kommer en sund lille fyr eller pige ud, meeeeeen lige på juleaften, det er sgu da lidt dårlig timing, Ikke?

Chancen for at føde på terminsdatoen er meget lille, tror jeg har læst et sted at den er 2 %

Anmeld

9. maj 2012

JH12

CBS skriver:

Man må næste håbe at NF scanning giver dig en ny dato .. Men chancen for man rammer selve sin terminsdato er 'heldigvis' kun 5 procent.. og ja lidt synd ville det da være at blive født 24. decmeber.
Men ellers lærer baby da at leve med det

Anmeld

9. maj 2012

Rosengreen

Jeg gjorde det Termin den 24. december. Den 24. kl. 13 gik vandet og kl. 22.27 kom hun til verden på sin terminsdag
Synes nu på ingen måde det er synd for hende, men er klar på at der nok kommer en tid hvor hun ikke synes det er så fedt, og så må vi tage den dér
Ønsker dig held og lykke med graviditeten og julebabyen

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

CBS skriver:

Synes ikke det er dårlig timing, men til gengæld skide flot du liiige rammer den dato hihi! Og tillykke!

Anmeld

9. maj 2012

Camilla30

Rosengreen skriver:

Jeg gjorde det Termin den 24. december. Den 24. kl. 13 gik vandet og kl. 22.27 kom hun til verden på sin terminsdag
Synes nu på ingen måde det er synd for hende, men er klar på at der nok kommer en tid hvor hun ikke synes det er så fedt, og så må vi tage den dér
Ønsker dig held og lykke med graviditeten og julebabyen

Hold da op hvor var I præcise   Jeg synes heller ikke det er synd, for børn der er født d. 24. har jo aldrig prøvet andet, min kæreste mener dog, at vi kan kalde ham/hende for Maria, Jesus eller Messias he-he, det mener jeg nok lige er at gå way over stregen

Anmeld

9. maj 2012

Camilla30

HeidiØ skriver:

Synes ikke det er dårlig timing, men til gengæld skide flot du liiige rammer den dato hihi! Og tillykke!

Haha nåe ja, sådan kan man jo også se på det, tak for den søde og positive betregtning

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

min mor var sat til den 24. med mig, men jeg kom først den 28

Anmeld

9. maj 2012

Rosengreen

CBS skriver:

Hold da op hvor var I præcise   Jeg synes heller ikke det er synd, for børn der er født d. 24. har jo aldrig prøvet andet, min kæreste mener dog, at vi kan kalde ham/hende for Maria, Jesus eller Messias he-he, det mener jeg nok lige er at gå way over stregen

Haha! Ja, det er nok lige at køre den langt nok ud  

Mynte er født det år de viste Jesus og Josefine i julekalender, så på hospitalet kaldte de hende Josefine 

Indtil videre har vi haft 2 dejlige fødselsdage om formiddagen den 24. med morgensang, boller, kage og gaver -ja alt som hører med til at holde fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.