Jeg er 23 og skal være mo lige om små 2 mdrs. tid! Og jeg må indrømme at jeg var lidt usikker på min mors reaktion. Hun blev selv mor som 20 årig men har det altså med at reagere meget på de "voksen"ting jeg gør.Tror ikek helt hun kan slippe sin "lille pige". Men jeg er nået dertil hvor jeg er fuldstænig ligeglad med hvad hun sys om ting jeg gør. Hun skal bare blande sin mening udenom hvis hun ikek har noget pænt at sige. Hun må tænke alt det hun vil men gidder ikek og høre på det.
Men derfro var jeg alleigevl spændt på hvordan hun vilel reagere da man jo ikke ønkser at ens familie skal være utilfredse med de ting man gør.
Har heller aldrg snakket med hende om at vi planlagde en graviditet, orkede ikke hendes "råd" osv.
Men hun tog det egentlig ret pændt da jeg fortalte hende det og nu er hun jo bare skide glad og glæder sig helt vildt. Hun skulle bare lige vende sig til tanken!
Min far har jeg aldrig set meget til så han tæller ikke med i "hvad-tænker-min-familie-om-mig".
Min svigermor har lææænge udtrykt at hun da gerne snart vilel være farmor! Så der tøvede vi ikke med at fortælle det og hun bev bare overlykkelig med det samme.
Min svigerfar er ehh af en anden støbning ! Hans reaktion var bare: "nå okay!" og så skyndte han sig at plapre videre om alle sine penge, rejser, ombygninger osv.
Så du skal helt sikkert ikke tænke på hvad de "råder" dig til og sys er iorden! DU skal blive enig med dig selv om hvad er rigtig for jer! Men hvis deres reaktion er sårn nu er det meget muligt at de måske ikek reagere fuldtud lykkeligt den dag i meddeler den gladelige nyhed. Men mon ikke de så er de typer der bare skal synke det og så bliver de sikkert de stolteste bedsteforældre!
Og jeg sys ikke det er for tidlig en alder, for nogen er det sikkert alt for tidligt men for andre ikke. I ved det bedst selv.
Anmeld