0-1 år: Blandet pigetøj str. 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juli 2012

Mussen2

misssparklin skriver:

Hejsa hvad skal du have for addidas sættet og billede 9 + 11. ?

Adidassættet vil jeg gerne have 100 for og de to bluser kan du få for 10 kr pr stk plus porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mussen2

Wimmie skriver:

Helt fint 

Så er den vejet. Porto som øko brev bliver 21. Er du sikker på du ikke skal have andet med, der er lidt "plads i portoen"

Anmeld

4. juli 2012

Mussen2

Mussen2 skriver:

Adidassættet vil jeg gerne have 100 for og de to bluser kan du få for 10 kr pr stk plus porto

Har ligevejet det. Som øko brev kan det hele gå til 30

Anmeld

4. juli 2012

Wimmie

Mussen2 skriver:

Så er den vejet. Porto som øko brev bliver 21. Er du sikker på du ikke skal have andet med, der er lidt "plads i portoen"

Kan se du har et par Mee Too sommerdragter i str. 74 (de blomstrede) hvis den lysegrønne ikke er solgt kunne jeg godt være interesseret i den - ellers den lyserøde som 2. prioritet 

Hvad vil det blive alt i alt?

Anmeld

4. juli 2012

Mussen2

Åh Hvad er det for dragt? Kan du skrive størrelse så finder jeg tråden

Anmeld

31. juli 2012

Patri

Pris på billeder 5 og 6 (bukser ) 

Anmeld

1. august 2012

Mussen2

Kan se du har et par Mee Too sommerdragter i str. 74 (de blomstrede) hvis den lysegrønne ikke er solgt kunne jeg godt være interesseret i den - ellers den lyserøde som 2. prioritet 

Hvad vil det blive alt i alt?

Hej Wimmie
Jeg er lige inde i dnne tråd igen, da en anden har skrevet og kan se vores dialog stoppede så brat. Var du ikke interesseret alligevel? Så er det helt ok, vil bare sikre mig at det ikke er fordi du ikke har set mit svar. Jeg har lige tjekket mine tråde og t du spørger på er ikke solgt

Anmeld

1. august 2012

Mussen2

Pris på billeder 5 og 6 (bukser ) 

Er det buksedragten i lilla? I så fald koster den 20 plus porto. Men jeg skal lige sikre mig at en anden bruger ikke vil have den prøver lge at rette indlæg. Så du får enndu en notifikation

Anmeld

1. august 2012

Wimmie

Mussen2 skriver:

Hej Wimmie
Jeg er lige inde i dnne tråd igen, da en anden har skrevet og kan se vores dialog stoppede så brat. Var du ikke interesseret alligevel? Så er det helt ok, vil bare sikre mig at det ikke er fordi du ikke har set mit svar. Jeg har lige tjekket mine tråde og t du spørger på er ikke solgt

Nej, jeg så desværre aldrig dit svar 

Det ville nok have været bedre hvis du havde citeret mig, for så have jeg fået en notifikation.

Men jeg er nok ikke længere interesseret - er bange for at det er ved at være for sent med sommerdragter og ved ikke hvor længe endnu hun passer 74.

Anmeld

1. august 2012

Mussen2

Wimmie skriver:

Nej, jeg så desværre aldrig dit svar 

Det ville nok have været bedre hvis du havde citeret mig, for så have jeg fået en notifikation.

Men jeg er nok ikke længere interesseret - er bange for at det er ved at være for sent med sommerdragter og ved ikke hvor længe endnu hun passer 74.

Helt ok. Det er min fejl, at jeg ikke fik citeret dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.