ER DESPERAT efter en rigtig god frisør i København!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Sherica

Sara_S skriver:

Og med det mener jeg, at hvis jeg skal give mellem en 1000-1500kr for at blive klippet, så skal jeg også ligne en Hollywood stjerne når jeg kommer ud derfra!!!!

Jeg blev klipper i DK kun en gang i de sidste 8 år cirka, for jeg gider ikke at give så mange penge for det når man ikke en gang får tørt håret eller får det stylet sådan at man kan SE at man har brugt rigtig mange penge på det. ( Jeg blev SÅ skuffet den der ene gang!!)

Jeg har (-næsten-) ikke noget imod kun at bliv klippet, men så synes jeg at de højst må forlange 300kr.

Jeg bliver normalt kun klippet i Italien, for hos min dejlige frisør har jeg højst givet 120€ (cirka 900 kr) og det var med vask, kur, klip, farve, anti-permanent (eller det, det nu hedder) OG styling.

Men vi har valgt ikke at tage hjemme til vores forældre i år  og mit hår trænger utrolig meget til at blive klippet...

Som skrevet, jeg offrer gerne op 1500kr (hvilket i min verden er ekstremt mange penge at give for at blive klippet!!!) men jeg skal søreme også ligne en million bagefter!

Så piger... er der nogen, som kender en (rigtig) god frisør i kbh-området som kan leve op til mine (måske absurde) standarder?

Jeg ved det er noget tid siden nogen har skrevet....

Men jeg bliver nød til at fortælle jeg om min nye helt fantastiske frisør. VANITY

Jeg har været hos hende 2 gange og jeg har aldrig været så glad for mit hår.

første gang jeg var der hvad jeg barnevognen med en i salonen, og min søn sad bare hygge og når han hvade brug for lidt opmærksomhed hvade hun tid til at jeg gave mig tid... TAAAAAK

Næste gang var jeg alen og hun gav mig al den opmærksom og nus som jeg hvade brug får, jeg følgede mig som en blomme i et æg.Aldrig har jeg fået sådan en hovdebund massage før.

Mit hår har aldrig været klippet så flot og aldrig så blankt.

Og salone er så hyggelig og rolig..... og det virker som hun er virkelig vellidt i nabolaget, imens sad med min kur, kom der lige en nabo forbi med en pose slik og ønsket hende en god dag og en fra en butik kom også lige og stak hovdet ind og sage hej og sage at han glædet sig til sin aftale senere....

http://vanitystyle.dk

Vanity på gammel mønt 29

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

MorDk

2P-KLIP på Nørrebrogade!!

Anmeld

4. april 2014

VeronikaH

www.hairlab.dk

Her kan du få klip i forskellige pris kategorier afhængig af dit behøv, farve og striber med ammoniak-fre produkter, anti-permanent (keratin behandling), styling, manicure og peducure, single lash extentions og meget mere

Anmeld

10. oktober 2014

Amilia

Happiness skriver:

Hvad med cha cha cha? Har selv været der et par gange, og synes da man bliver stylet der. Og man kan jo betale lidt ekstra for en hårkur og andet godt som hovedbundsmassage

Og et bonus,så er det en massagestol man sidder i når man får vasket hår (ihvertfald i den i Fields)

Ellers kender jeg ikke til det. Må indrømme at jeg maks gider give de 3-500kr for en klipning...

Cha cha cha er gået konkurs..

Der er jeg selv kommet indtil for et lille år siden hvor jeg begyndte hos tolv 12. Det er en frisør som ligger på Christiania, og fik det anbefalet af min tidligere frisør fra Cha cha cha.. Det koster (kun) omkring de 500 at blive klippet og du får vask og styling.. Der er hvert fald i min verden ikke nogen der kan gøre bedre bare fordi du betaler 1500 kr for det..

Mener også de har online booking, og så er det ret fedt det ligger på selve staden synes jeg..

www.tolv12.dk

Anmeld

10. oktober 2014

Frk_Louise

Cha cha cha er gået konkurs..

Der er jeg selv kommet indtil for et lille år siden hvor jeg begyndte hos tolv 12. Det er en frisør som ligger på Christiania, og fik det anbefalet af min tidligere frisør fra Cha cha cha.. Det koster (kun) omkring de 500 at blive klippet og du får vask og styling.. Der er hvert fald i min verden ikke nogen der kan gøre bedre bare fordi du betaler 1500 kr for det..

Mener også de har online booking, og så er det ret fedt det ligger på selve staden synes jeg..

www.tolv12.dk

Tråden er også over 2 år gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.