Og med det mener jeg, at hvis jeg skal give mellem en 1000-1500kr for at blive klippet, så skal jeg også ligne en Hollywood stjerne når jeg kommer ud derfra!!!!
Jeg blev klipper i DK kun en gang i de sidste 8 år cirka, for jeg gider ikke at give så mange penge for det når man ikke en gang får tørt håret eller får det stylet sådan at man kan SE at man har brugt rigtig mange penge på det. ( Jeg blev SÅ skuffet den der ene gang!!)
Jeg har (-næsten-) ikke noget imod kun at bliv klippet, men så synes jeg at de højst må forlange 300kr.
Jeg bliver normalt kun klippet i Italien, for hos min dejlige frisør har jeg højst givet 120€ (cirka 900 kr) og det var med vask, kur, klip, farve, anti-permanent (eller det, det nu hedder) OG styling.
Men vi har valgt ikke at tage hjemme til vores forældre i år
og mit hår trænger utrolig meget til at blive klippet...
Som skrevet, jeg offrer gerne op 1500kr (hvilket i min verden er ekstremt mange penge at give for at blive klippet!!!) men jeg skal søreme også ligne en million bagefter!
Så piger... er der nogen, som kender en (rigtig) god frisør i kbh-området som kan leve op til mine (måske absurde) standarder?
Anmeld