ER DESPERAT efter en rigtig god frisør i København!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.803 visninger
14 svar
1 synes godt om
9. maj 2012

Sara_S

Og med det mener jeg, at hvis jeg skal give mellem en 1000-1500kr for at blive klippet, så skal jeg også ligne en Hollywood stjerne når jeg kommer ud derfra!!!!

Jeg blev klipper i DK kun en gang i de sidste 8 år cirka, for jeg gider ikke at give så mange penge for det når man ikke en gang får tørt håret eller får det stylet sådan at man kan SE at man har brugt rigtig mange penge på det. ( Jeg blev SÅ skuffet den der ene gang!!)

Jeg har (-næsten-) ikke noget imod kun at bliv klippet, men så synes jeg at de højst må forlange 300kr.

Jeg bliver normalt kun klippet i Italien, for hos min dejlige frisør har jeg højst givet 120€ (cirka 900 kr) og det var med vask, kur, klip, farve, anti-permanent (eller det, det nu hedder) OG styling.

Men vi har valgt ikke at tage hjemme til vores forældre i år  og mit hår trænger utrolig meget til at blive klippet...

Som skrevet, jeg offrer gerne op 1500kr (hvilket i min verden er ekstremt mange penge at give for at blive klippet!!!) men jeg skal søreme også ligne en million bagefter!

Så piger... er der nogen, som kender en (rigtig) god frisør i kbh-området som kan leve op til mine (måske absurde) standarder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Happiness

Hvad med cha cha cha? Har selv været der et par gange, og synes da man bliver stylet der. Og man kan jo betale lidt ekstra for en hårkur og andet godt som hovedbundsmassage

Og et bonus,så er det en massagestol man sidder i når man får vasket hår (ihvertfald i den i Fields)

Ellers kender jeg ikke til det. Må indrømme at jeg maks gider give de 3-500kr for en klipning...

Anmeld

9. maj 2012

Maja_4000

Jeg kender desværre ikke nogen .. Jeg bliver selv klippet hos Ny Klip i Roskilde , hvor man ikke skal bestille tid .. Jeg gider ikke give mere end 300 kr for at få klippet spidser

Men ville lige spørge ; hvad er anti-permanent ? :b

Anmeld

9. maj 2012

Sara_S

Happiness skriver:

Hvad med cha cha cha? Har selv været der et par gange, og synes da man bliver stylet der. Og man kan jo betale lidt ekstra for en hårkur og andet godt som hovedbundsmassage

Og et bonus,så er det en massagestol man sidder i når man får vasket hår (ihvertfald i den i Fields)

Ellers kender jeg ikke til det. Må indrømme at jeg maks gider give de 3-500kr for en klipning...

Tak for dit svar! 

Kan du huske hvor meget du betalte hos chachacha?

Jo, jeg synes også at 1000-1500kr. er vildt mange penge!  Men hvis det er det, der skal til... jeg bliver normalt kun klippet en gang om året og den ene gang vil jeg forkæles og blive "pampered" så meget som overhovedet muligt!

Da jeg sidst blev klipper her i dk, blev det hos en billig frisør og jeg bed om pandehår... da jeg kom jeg og var i gang med at tørre håret kunne jeg ikke engang finde pandehåret igen!!  Hvor vildt er det? 

Anmeld

9. maj 2012

Sara_S

Maja_4000 skriver:

Jeg kender desværre ikke nogen .. Jeg bliver selv klippet hos Ny Klip i Roskilde , hvor man ikke skal bestille tid .. Jeg gider ikke give mere end 300 kr for at få klippet spidser

Men ville lige spørge ; hvad er anti-permanent ? :b

Det er det bedste, der findes!  

Det er faktisk det modsatte ift. permanent... det glatter håret istedet for at krølle det. Og det er en "permanent" løsning.

Nu har jeg ikke krøller i håret, men kun lidt fald/meget bløde krøller... og jeg hader det! Så for mig er "anti-permanenten" perfekt,  da jeg så undgår at glatte håret med glattejern hver eneste dag... 

Anmeld

9. maj 2012

Happiness

Sara_S skriver:

Tak for dit svar! 

Kan du huske hvor meget du betalte hos chachacha?

Jo, jeg synes også at 1000-1500kr. er vildt mange penge!  Men hvis det er det, der skal til... jeg bliver normalt kun klippet en gang om året og den ene gang vil jeg forkæles og blive "pampered" så meget som overhovedet muligt!

Da jeg sidst blev klipper her i dk, blev det hos en billig frisør og jeg bed om pandehår... da jeg kom jeg og var i gang med at tørre håret kunne jeg ikke engang finde pandehåret igen!!  Hvor vildt er det? 

Altså den ene gang blev jeg klippet af en elev.Men hun havde meget lidt tid tilbage af sit studie. Og det var rigtig flot. Mener jeg gav ca 500kr.

Jeg har også fået lavet striber (2 farver) og klip plus hovedbundsmassage. Der mener jeg gav 1700kr. Og det var en udlært frisør.

Evt. gå ind her.  http://jegvilbestilletid.dk/chachacha.fields

Du behøver ikke at bestille,men kan se priserne ved at trykke dig frem med hvad du vil have lavet Så kender du også den totale pris før du sætter dig i stolen

Anmeld

9. maj 2012

Maja_4000

Sara_S skriver:

Det er det bedste, der findes!  

Det er faktisk det modsatte ift. permanent... det glatter håret istedet for at krølle det. Og det er en "permanent" løsning.

Nu har jeg ikke krøller i håret, men kun lidt fald/meget bløde krøller... og jeg hader det! Så for mig er "anti-permanenten" perfekt,  da jeg så undgår at glatte håret med glattejern hver eneste dag... 

Men virker det ? Mine frisører har altid sagt at det kun holder et par uger .. Så er det jo mange penge at give

Anmeld

6. november 2012

SuperAnna

Min Super dygtige frisør som jeg er meget glad for hedder morten!

Han holder til I Hansen og Company i Nansensgade!

Morten har klippet mig lige siden jeg boede i Århus hvor han havde en salon, men så passede det perfekt med at han kom til Kbh et halvt år efter jeg var flyttet, så slap jeg ligsom for at skulle ud at finde mig en ny god en....Dejligt!

Men kan varmt anbefale ham, han er god til at se hvad der klæder mig og hvad der ikke klæder mig! Han klipper aldrig for meget af :-) Og som ekstra Bonus arbejder han miljøvenligt. Så ikke en hel masse hormonforstyrrende stoffer og andre klamme kemikalier :-)

http://www.hansencompany.dk/ 

Anmeld

6. november 2012

RiUL

Cha cha cha på Fisketorvet er super gode Jeg ville ringe ud til dem, og tale med dem, de har jo forskellige frisøre, og prisen er vidst fra 575 kr og så er det jo dyre hos en af de bedre frisøre (dem der har været der længst) Der er super service, og der er alt også med i prisen. 

Jeg fik engang lavet striber i mit hår, hos en anden frisør i KBH, og det var heller ikke billigt, men føntørring var ikke inkl. så da jeg kom hjem og selv havde tørret mit hår, var det gult! Det endte med at jeg fik det omfarvet 2 gange INKL. føntørring, og sætter ALDRIG mine ben i den salon igen  Og det blev aldrig pænt...

Anmeld

6. november 2012

KittyCatta

Ofia er helt fantastisk!

http://www.ofias.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.