så er beslutningen taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2009

bette

vi gider ik at bo her mere.. så vi søger ud der hvor min mor og jeg boede før hun døde..
det bliver måske temmelig hårdt at komme tilbage dertil..
men på den anden side er det et vildt lækkert kvater... det er rækkehuse.. men de er lækre, med både forhave og baghave til.. 2 etager 3 værelser, stue, køkken og entré samt en noget større badeværelse end vi har her... plus der er både opvaskemaskine, vaskemaskine og tørresnore i et rum i entréen ..

det er 1500 dyrere end her hvor vi bor nu... men er såååååå træt af at være her..

vi bor på 2. sal, der er skimmelsvamp hvor det hele.. og det er i alle lejlighederne.. og viceværten mener det er vores egen skyld.. men det kan bare ikke passe.. ! alle vinduerne er sat fuldstændig til..
jeg er træt af at vores fjernsyn i stuen står klods op af mikkels værelse.. og at vi skal liste i seng..
er træt af at her ingen plads er.. og hvis vi skal være gravide igen om 1 års tid eller lign.. ja så bliver det endnu mere trang med pladsen her.. gider jeg bare ikke..

men men men skal jo så også tænke på at jeg jo endnu ikke har taget en uddannelse.... og det vil blive temmelig svært at sidde der hvis man er på su..
så først skal jeg lige snakke med en socialrådgiver som kan hjælpe mig til at finde ud af hva jeg skal... jeg har jo både mine hybermobile led, mit ekstrem eksem på hænderne, og min ryg der skal med i tankerne når jeg vælger noget..

nå men nu må vi se,. ville lige dele mine tanker med jer.. og gælder mig til vi flytter herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Muffinmus

spændende...hvor er det henne af???

Anmeld

18. april 2009

bette

MariaE skriver:

spændende...hvor er det henne af???

i viborg ude på ulriksdal..

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

Arj, hvor fedt...
Håber I snart kan flytte så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.