Har svært ved at falde i søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

dola

MorDk skriver:

Den seneste tid har vores dreng haft svært ved at falde i søvn!

Han er 19 mdr. gammel... og vi bruger 1-2 timer på at få ham til at falde i søvn. For ikke så længe siden faldt han i søvn på 20 minutter... 

Det er super hårdt og jeg er bare SÅ træt af at rende frem og tilbage... 

Hmm min dreng er 5 uger, han bliver lagt i seng omkring klokken 20 jeg synger for ham og så klarer han resten selv, skal nogen gange ind og lige give sutten, men ellers sover han af sig selv..

Nogen gange skal han have sutten 10 gange inden for de næste 2 timer og andre gange kun 2 gange.. de dage han skal have den ofte går jeg bare tidlig i seng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Mother-love

Isabella tager mellem en halv til en hel time om at falde i søvn men det er for det meste fordi hun ligger og pjatter inde i sengen. Det er ikke ret tit vi skal rende ind til hende.

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

Vi kæmper slet ikke herhjemme selvom han ikke sover med det samme, så ligger han med det legetøj han nu syntes der skal med ind at putte - pt er det en metalgravemaskine af en anseelig størrelse  Jeg tror på man falder i søvn når man falder i søvn og har han brug for at snakke lidt med sine bamser, sutten eller sig selv inden han sover, så er det det han gør. Ingen kan tvinges til at sove. Elias er 27 mrd. Og vi hører intet fra ham, (set bort fra hans sludren, men det skal der jo ikke nødvendigvis reageres på, han hygger sig bare og griner nogen gange inde på værelset) fra vi siger godnat mellem 20 og 21 til han står op mellem 7 og 9.30 efterfølgende dag hvis ikke han er syg eller vågner af mareridt, men det hører til sjældenhederne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.