Har svært ved at falde i søvn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid går der før jeres barn sover?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.643 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

MorDk

Den seneste tid har vores dreng haft svært ved at falde i søvn!

Han er 19 mdr. gammel... og vi bruger 1-2 timer på at få ham til at falde i søvn. For ikke så længe siden faldt han i søvn på 20 minutter... 

Det er super hårdt og jeg er bare SÅ træt af at rende frem og tilbage... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

lukaj

jeg har svaret andet da mine børn i gennemsnit tager 2-3 timer før de sover. de er jo godt nok store nu, men det er stadig mega hårdt

Anmeld

9. maj 2012

Maja_4000

Har stemt andet .. Som regel falder Caroline i søvn så snart hun bliver lagt ned i sengen

Anmeld

9. maj 2012

LR85

Her lukker vi for godnathistorien ca kl 19.45, og så sover han oftest kl 20.30-21.00

Anmeld

9. maj 2012

Zafir

Jeg har stemt under 20. Men sådan har der ikke altid været.... Oooog jeg ved slet ikke om det bliver ved. Krydser fingre og håber på at det er mere end en God periode. :-)

Anmeld

9. maj 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Den seneste tid har vores dreng haft svært ved at falde i søvn!

Han er 19 mdr. gammel... og vi bruger 1-2 timer på at få ham til at falde i søvn. For ikke så længe siden faldt han i søvn på 20 minutter... 

Det er super hårdt og jeg er bare SÅ træt af at rende frem og tilbage... 

Har stemt blankt - for nogle aftner er det lidt a la en kamp, hvor vi bruger mere end 1 time, og flere godnat-flasker. Andre dage falder hun i søvn på 20 min. og vist vi virkelig er heldige, falder hun i søvn i mine arme..

Anmeld

11. maj 2012

AdamsMor

Det tager ca. en time inden min dreng på 2½ år sover fra vi går ind i seng, så det er med godnatsang og snak om dagen, der er gået osv.

Synes også at det er hårdt. Har læst en god bog af en der hedder Elisabeth Parsley (eller noget lign.), som er ret god omkring at få børn til at sove uden gråd. Det er også den hende Helen Lyng (netsundhedsplejerske.dk) tager udgangdpunkt i i hende bog.. Så den ku du måske få lidt tips i?

Pøj pøj med det

Anmeld

11. maj 2012

morethanperfect

Her falder Oscar i søvn ligeså snart han bliver lagt ..
Vi har med vilje , ikke begyndt på at læse godnat historie for ham endnu , da det bare vil gøre ham mere vågen , så han slet ik kan sove ..
Vi lægger ham og kysser godnat og går ud af rummet ...

Men okay , han er 18 mdr.. Håber ikke det vender igen , for vi har brugt super lang tid på at få ham ind i det mønster .. 

Håber snart det vender hos jer 

Anmeld

11. maj 2012

modesty

Min dreng på 7 mdr. bruger alt mellem 0-20 minutter, dog typisk omkring de 10 minutter. Han har også været oppe på omkring 30 da han var lidt yngre. Det svinger lidt alt efter hvor meget han udvikler sig og hvor meget der er sket i løbet af dagen.

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

Har egentlig svaret 0-20 min, da det somregel er sådan han falder i søvn under natflasken kl 19.30..

Men altså nogle dage kæmper vi et par timer!!

meget forskelligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.