Hvad gjorde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Mettefpigen

Mikkala91 skriver:

Super flot, at du ikke tog mere på!

Jeg har haft meget træng til usundt hehe  det var næsten det eneste der holdte kvalmen nede.

Jeg var MEGET heldig at jeg først fik kvalme sent i graviditeten. men der var slet ikk noget der hjalp på den... Neej jeg fik nogle sjove spisevaner  Den ene måned havde jeg næsten kun lyst til agurk  Jeg kunne have en agurk i tasken for at det ikk skulle være løgn... Så fik jeg lyst til risengrød.... ... Alt muligt mærkeligt...  hahaha.. Men ikk noget usundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

MMOGM

MortilElias2010 skriver:

Jeg havde godt nok sat næsen op efter at nogen af kiloerne blev siddende efter fødslen da jeg elsker kurver! Men sådan skulle det ikke gå men burde have sagt mig selv. Jeg har aldrig kunne komme op over 50kg (jo hvis jeg bliver gravid, men det er jo ikke varigt! ) selvom det er min idealvægt.  Så er een af dem der hellere end gerne ville have kilo+ end ingen. 

Sådan ville jeg ønske jeg havde det, men jeg var lige nået min ønskevægt da jeg blev gravid, og det skræmmer mig bare at jeg skal op i kilo igen  hehe

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Mettefpigen skriver:

Jeg var MEGET heldig at jeg først fik kvalme sent i graviditeten. men der var slet ikk noget der hjalp på den... Neej jeg fik nogle sjove spisevaner  Den ene måned havde jeg næsten kun lyst til agurk  Jeg kunne have en agurk i tasken for at det ikk skulle være løgn... Så fik jeg lyst til risengrød.... ... Alt muligt mærkeligt...  hahaha.. Men ikk noget usundt

Haha, det må have set sjovt ud, når du lige svingede sådan en agurk frem fra tasken 

Jeg er også helt vild med agurk, de er så dejlig kolde og vandede 

Anmeld

8. maj 2012

Mettefpigen

Mikkala91 skriver:

Haha, det må have set sjovt ud, når du lige svingede sådan en agurk frem fra tasken 

Jeg er også helt vild med agurk, de er så dejlig kolde og vandede 

Hahaha jeg havde undskyldning  Jeg var gravid  hihi... Jaa men blev også gravid i januar, havde termin i sep så var rimelig gravid i de varme måneder, så det kølede lidt for F*** hvor var det varmt!!!!!

Anmeld

8. maj 2012

Faith

Mikkala91 skriver:

Det var da super flot! 

Jeg har virkelig bare grovædt, har ikke kunnet styre mig, men har ikke taget så meget på endnu er kun 21+0 idag, men der er jo lang vej endnu 

Der er jo nok osse forskel på hvor sulten man er, og tror bestemt ikke det er sundt at fortrænge sulten. Det har hverken du eller baby godt af. Kunsten er nok bare lidt hvad man vælger at putte i munden.

Åh det lyder så nemt, det er det bare ikke... Jeg har nok været lidt heldig. Det eneste jeg har haft alvorlig hang til er jordbær

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Mettefpigen skriver:

Hahaha jeg havde undskyldning  Jeg var gravid  hihi... Jaa men blev også gravid i januar, havde termin i sep så var rimelig gravid i de varme måneder, så det kølede lidt for F*** hvor var det varmt!!!!!

Det kunne jeg godt forestille mig  skal selv være højgravid til sommer da jeg har termin i september  så er det rart med en god agurk  hehe

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Faith skriver:

Der er jo nok osse forskel på hvor sulten man er, og tror bestemt ikke det er sundt at fortrænge sulten. Det har hverken du eller baby godt af. Kunsten er nok bare lidt hvad man vælger at putte i munden.

Åh det lyder så nemt, det er det bare ikke... Jeg har nok været lidt heldig. Det eneste jeg har haft alvorlig hang til er jordbær

uh, det må have været dejligt, med sunde jordbær.

Jeg havde en kæmpe træng til ostehapser, og spiste 2 kasser på 4 dage. men puuuha, dem kan jeg heller ikke fordrage mere 

Anmeld

8. maj 2012

Zeus

MortilElias2010 skriver:

Jeg havde godt nok sat næsen op efter at nogen af kiloerne blev siddende efter fødslen da jeg elsker kurver! Men sådan skulle det ikke gå men burde have sagt mig selv. Jeg har aldrig kunne komme op over 50kg (jo hvis jeg bliver gravid, men det er jo ikke varigt! ) selvom det er min idealvægt.  Så er een af dem der hellere end gerne ville have kilo+ end ingen. 

Jeg havde det lige sådan.. Da jeg kom ned på 62 kg, ville jeg faktisk gerne blive dér, men sådan blev det ikke Normalt vejer jeg 52-54, så burde næsten have regnet ud, at den ikke ville stoppe der..

Anmeld

8. maj 2012

MortilElias2010

Zeus skriver:

Jeg havde det lige sådan.. Da jeg kom ned på 62 kg, ville jeg faktisk gerne blive dér, men sådan blev det ikke Normalt vejer jeg 52-54, så burde næsten have regnet ud, at den ikke ville stoppe der..

Undskyld jeg smiler! Men det er så sjældent jeg møder ligesindede! Jeg fejrede hvert et kilo sammen med min mand, jeg glædesdansede endda efter vægtens resultat da kilderne bare væltede op ad skalaen og da de så var nedadgående bad jeg til at de ville blive stabilt på 50+ men desværre 

Anmeld

8. maj 2012

Mettefpigen

Mikkala91 skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig  skal selv være højgravid til sommer da jeg har termin i september  så er det rart med en god agurk  hehe

Hahaha jaa det er godt i tasken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.