Hvad gjorde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Faith

Jeg er 34+0 i dag og har taget knap 6 kg på indtil videre. Da jeg ventede tvillingerne endte jeg på plus 12 kg og de var væk 14 dage efter.

Jeg har ikke haft den der trang til at æde helt vildt eller ændre mine spisevaner nævneværdigt. Jeg spiser det jeg vil, men jeg spiser ikke for 2. Det er en skrøne at man skal det.

Så almindelig sund fornuft gør meget ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

MortilElias2010

Jeg gik hver dag med min mand, men det skyldtes ikke frygten for at tage på. Det er da det bedste ved at blive gravid at man kan se det. Jeg gjorde det fordi jeg simpelthen fik det så varmt indvendigt at jeg ikke kunne være i mig selv - og til vinter kunne jeg næsten gå nøgen uden at kunne mærke det hvorimod min mand lånte mine handsker osv. og det er ellers ham der normalt er radiatoren af os to. Jeg tog 31 kg på, lige på maven, lidt på hofterne men er tilbage på hvad jeg vejede før graviditeten som er 38-39kg uden at have gjort noget ved det og har nærmest været mindre aktiv efter Elias kom til verden. Går ihvertfald ikke hver dag  

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Månsson skriver:

Det var det eneste jeg ku "holde" til med bl

Ja, det kan jeg godt se 

Anmeld

8. maj 2012

Mettefpigen

Ikk så meget... Arbejdede sindssygt meget så der var ikk tid til så meget andet.. Heldigvis fik jeg ikk lyst til usundt under graviditeten, så det var heller ikk noget problem  Og da jeg blev sygemeldt gik jeg mange ture indtil sidst i graviditeten hvor jeg ikk kunne så meget.. tog omkring 10 kg på

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Faith skriver:

Jeg er 34+0 i dag og har taget knap 6 kg på indtil videre. Da jeg ventede tvillingerne endte jeg på plus 12 kg og de var væk 14 dage efter.

Jeg har ikke haft den der trang til at æde helt vildt eller ændre mine spisevaner nævneværdigt. Jeg spiser det jeg vil, men jeg spiser ikke for 2. Det er en skrøne at man skal det.

Så almindelig sund fornuft gør meget ved det.

Det var da super flot! 

Jeg har virkelig bare grovædt, har ikke kunnet styre mig, men har ikke taget så meget på endnu er kun 21+0 idag, men der er jo lang vej endnu 

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

MortilElias2010 skriver:

Jeg gik hver dag med min mand, men det skyldtes ikke frygten for at tage på. Det er da det bedste ved at blive gravid at man kan se det. Jeg gjorde det fordi jeg simpelthen fik det så varmt indvendigt at jeg ikke kunne være i mig selv - og til vinter kunne jeg næsten gå nøgen uden at kunne mærke det hvorimod min mand lånte mine handsker osv. og det er ellers ham der normalt er radiatoren af os to. Jeg tog 31 kg på, lige på maven, lidt på hofterne men er tilbage på hvad jeg vejede før graviditeten som er 38-39kg uden at have gjort noget ved det og har nærmest været mindre aktiv efter Elias kom til verden. Går ihvertfald ikke hver dag  

Det er flot at du har tabt det hele igen!  det håber jeg også at jeg gør.

Jeg må igang på cyklen, i svømmehallen og gå nogen ture 

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Mettefpigen skriver:

Ikk så meget... Arbejdede sindssygt meget så der var ikk tid til så meget andet.. Heldigvis fik jeg ikk lyst til usundt under graviditeten, så det var heller ikk noget problem  Og da jeg blev sygemeldt gik jeg mange ture indtil sidst i graviditeten hvor jeg ikk kunne så meget.. tog omkring 10 kg på

Super flot, at du ikke tog mere på!

Jeg har haft meget træng til usundt hehe  det var næsten det eneste der holdte kvalmen nede.

Anmeld

8. maj 2012

Zeus

Mikkala91 skriver:

Hvad gjorde i under jeres graviditet for ikke at tage så meget på? 

Det er nok ikke det svar du leder efter, men ingenting.. Gjorde heller ikke noget aktivt for at tabe dem igen (ca. 20 kg), men de var væk i løbet af et par mdr

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

Zeus skriver:

Det er nok ikke det svar du leder efter, men ingenting.. Gjorde heller ikke noget aktivt for at tabe dem igen (ca. 20 kg), men de var væk i løbet af et par mdr

Det er jeg glad for at hører, at det alligevel ryger så let af igen! 

Anmeld

8. maj 2012

MortilElias2010

Mikkala91 skriver:

Det er flot at du har tabt det hele igen!  det håber jeg også at jeg gør.

Jeg må igang på cyklen, i svømmehallen og gå nogen ture 

Jeg havde godt nok sat næsen op efter at nogen af kiloerne blev siddende efter fødslen da jeg elsker kurver! Men sådan skulle det ikke gå men burde have sagt mig selv. Jeg har aldrig kunne komme op over 50kg (jo hvis jeg bliver gravid, men det er jo ikke varigt! ) selvom det er min idealvægt.  Så er een af dem der hellere end gerne ville have kilo+ end ingen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.