Aske 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Line Højdal

Janni. skriver:

Skøn dreng, du har. Et forsinket tillykke med dagen. 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Mettemus

Søde og seje Aske! Er vildt imponeret over alt det han kan

Det lyder som om i havde en dejlig fødselsdag - stort tillykke med ham! Det er nu altså bare en stor dag

Anmeld

15. maj 2012

Line Højdal

Mettemus skriver:

Søde og seje Aske! Er vildt imponeret over alt det han kan

Det lyder som om i havde en dejlig fødselsdag - stort tillykke med ham! Det er nu altså bare en stor dag

Der ér en stor dag... jeg har faktisk stadig ikke helt fattet det!!

1 ÅR... og han er ikke nogen baby mere, men en stor dren der vil bestemme alt selv og som bare tager alt råt ind og er vild for at opleve det hele!! Det er så imponerende alt det der er sket på bare et år!!

Ja, han er lidt sej - lige som alle jeres unger også er det... Jeg er så forundret over den sproglige udvikling der sker nu her - der er da bare mange af ungerne på 1 år og et par måneder der kan så mange fine ord!!  Jeg glæder mig til der kommer flere ord på herhjemme, det er så sødt

Tak for din hilsen..

Line

Anmeld

17. maj 2012

Mettemus

Pipkukkeren skriver:

Der ér en stor dag... jeg har faktisk stadig ikke helt fattet det!!

1 ÅR... og han er ikke nogen baby mere, men en stor dren der vil bestemme alt selv og som bare tager alt råt ind og er vild for at opleve det hele!! Det er så imponerende alt det der er sket på bare et år!!

Ja, han er lidt sej - lige som alle jeres unger også er det... Jeg er så forundret over den sproglige udvikling der sker nu her - der er da bare mange af ungerne på 1 år og et par måneder der kan så mange fine ord!!  Jeg glæder mig til der kommer flere ord på herhjemme, det er så sødt

Tak for din hilsen..

Line

Ja det er nemlig bare rigtig sødt og ikke mindst dejligt når der begynder at komme ord på. Det gør nu nogle ting ret meget  nemmere. Samtidig er danner det virkelig også baggrund for nogle kæmpestore vredesudbrud her hjemme. Når vi ikke lige forstår hvad han mener, bliver han helt vildt sur og rasende. Han kaster sig bagover, ned på gulvet og skriger. Ind imellem slår han sig i processen og græder derfor endnu mere. Hans temperament er virkelig voldsomt. Det er både sjovt at se og frustrerende på én gang. For det er dejligt at se en rigtig personlighed komme frem, men det er virkelig også svært at forklare en 16 mdr gammelt barn der skriger i affekt at en banan bare ikke er større end en banan er, og derfor slipper den op når man har spist tilpas meget.

Anmeld

18. maj 2012

Line Højdal

Mettemus skriver:

Ja det er nemlig bare rigtig sødt og ikke mindst dejligt når der begynder at komme ord på. Det gør nu nogle ting ret meget  nemmere. Samtidig er danner det virkelig også baggrund for nogle kæmpestore vredesudbrud her hjemme. Når vi ikke lige forstår hvad han mener, bliver han helt vildt sur og rasende. Han kaster sig bagover, ned på gulvet og skriger. Ind imellem slår han sig i processen og græder derfor endnu mere. Hans temperament er virkelig voldsomt. Det er både sjovt at se og frustrerende på én gang. For det er dejligt at se en rigtig personlighed komme frem, men det er virkelig også svært at forklare en 16 mdr gammelt barn der skriger i affekt at en banan bare ikke er større end en banan er, og derfor slipper den op når man har spist tilpas meget.

Haha... jeg kunne simpelthen ikke lade værre med at grine af banan-historien  Jeg kan se det for mig og helt sikkert nikke genkendende til den stædighed og det temperament - det er lige som du skriver sjov og frustrerende på én gang!

Aske har et meget lignende temperament og selvom det selvfølgelig er dejligt at opleve den lille (til tider meget store) personlighed der kommer frem, så håber jeg nu at der med tiden kommer en dæmper på temperamentet

Glæder mig helt sikkert til flere ord, men jeg synes faktisk også der kommer nye ord til hver uge nu - inden for en uge har vi i hvert faldt lagt mærke gentagende forsøg på både mor og far - det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.