Mettemus skriver:
Ja det er nemlig bare rigtig sødt og ikke mindst dejligt når der begynder at komme ord på. Det gør nu nogle ting ret meget nemmere. Samtidig er danner det virkelig også baggrund for nogle kæmpestore vredesudbrud her hjemme. Når vi ikke lige forstår hvad han mener, bliver han helt vildt sur og rasende. Han kaster sig bagover, ned på gulvet og skriger. Ind imellem slår han sig i processen og græder derfor endnu mere. Hans temperament er virkelig voldsomt. Det er både sjovt at se og frustrerende på én gang. For det er dejligt at se en rigtig personlighed komme frem, men det er virkelig også svært at forklare en 16 mdr gammelt barn der skriger i affekt at en banan bare ikke er større end en banan er, og derfor slipper den op når man har spist tilpas meget.
Haha... jeg kunne simpelthen ikke lade værre med at grine af banan-historien 
Jeg kan se det for mig og helt sikkert nikke genkendende til den stædighed og det temperament - det er lige som du skriver sjov og frustrerende på én gang!
Aske har et meget lignende temperament og selvom det selvfølgelig er dejligt at opleve den lille (til tider meget store) personlighed der kommer frem, så håber jeg nu at der med tiden kommer en dæmper på temperamentet 
Glæder mig helt sikkert til flere ord, men jeg synes faktisk også der kommer nye ord til hver uge nu - inden for en uge har vi i hvert faldt lagt mærke gentagende forsøg på både mor og far - det er skønt 

Anmeld