Aske 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Line Højdal

Så blev vores lille supermand 1 år

Puha, det er lige så man bliver helt sentimental over det år der er gået så lynende hurtigt og hele den udvikling ens lille pus har gennemgået!

Tænk sig - 1 år... det er for vildt!!

Aske havde fødselsdag d. 3/5 hvor mor og far holdt fri fra arbejde og vi sammen med mormor tog i Odsherred Zoo og fejrede ham. Det var fuldstændig fantastisk vejr og vi havde en vidunderlig dag. Aske nød at blive "sluppet løs" ude i det fri og synes mange af dyrene var meget spændende - specielt gederne, der jo er rigtige Zoo-dyr haha!!

Lørdag d. 5/5 havde vi inviteret lidt venner og familie til hygge i haven. Der var inviteret på boller og lagkage og puha det kageprojekt var ved at tage livet af mig... tror jeg overlader det til profferne næste gang! Det er bare svært ikke at lade sig inspirere af de dygtige kagedamer herinde

Så Aske er blevet rigtig møg forkælet med gaver, is og kage... selvom de jo ikke har godt af de søde sager - fy mor..  Ej, lidt må man vel gerne på sin 1 års!

Jeg har smidt lidt billeder med fra selve fødselsdagen med hygge ved morgenbordet, fødselsdagsgaven, der var nyindrettet værelse og fra turen til Zoo samt aftenhygge på terrassen med en lille kage til Aske. Derudover kommer 4 billeder fra fødselsdagsfesten og af mine kager (som faktisk blev nogenlunde hæderlige)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

_-Kathrine-_

Stort tillykke med jeres supermand!
Ser ud til han havde en helt fantastik dag og pjat med dig,du er da mega sej til det kageværk

Anmeld

9. maj 2012

Maria-s

Stort tillykke med sønnen Ja det første år gik aallttt for stærkt, det kan jeg kun gi dig ret i! Ser ud til I havde en fantastisk dag.

Anmeld

9. maj 2012

Marco2

Stort tillykke med ham. Ja tiden flyver afsted.

Og flot værelse. God idé med afskærmningen til hans seng, og fint med de to madrasser så der er et legested han selv kan komme op på.

AG

Anmeld

9. maj 2012

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

Stort tillykke med jeres supermand!
Ser ud til han havde en helt fantastik dag og pjat med dig,du er da mega sej til det kageværk

Tak - til begge dele!! Vi havde en skøn dag, specielt dagen med tur i Zoo... Det var fedt med tid og overskud til at være der for ham 100% og se hvor meget han sugede til sig!

Kagerne blev ret gode, det synes jeg faktisk også selv... men jeg undervurdere helt klart arbejdet i det!! Så hvis ikke mormor havde hjulpet med at bage boller og manden havde hjilpet med fyldet - ja så skulle jeg sådanset have serveret fondant-figurer til gæsterne

Anmeld

9. maj 2012

Line Højdal

Maria-s skriver:

Stort tillykke med sønnen Ja det første år gik aallttt for stærkt, det kan jeg kun gi dig ret i! Ser ud til I havde en fantastisk dag.

Tark...

Vi havde en SKØN dag, men nøj hvor var det svært ikke at blive lidt sentimental. Tænk at ens lille baby er blevet en stor dreng på så kort tid.

Anmeld

9. maj 2012

Line Højdal

Marco2 skriver:

Stort tillykke med ham. Ja tiden flyver afsted.

Og flot værelse. God idé med afskærmningen til hans seng, og fint med de to madrasser så der er et legested han selv kan komme op på.

AG

Tak

Aske elsker sit værelse og især sofe/tumle hjørnet. Han kravler op og putter sig i alle puderne og så er det en fed krog at sidde og læse bøger i. Engang imellem tager vi de to madrasser og lægger ved siden af hinanden så vi før et stort tumle-hjørne - det fungerer så godt!  Hurra for IKEA!!

Anmeld

9. maj 2012

piadas

Tillykke med lille store Aske!

Det er for vildt, at det går så stærkt - nu er jeg snart halvvejs med nr.4, og jeg kunne forestille mig, at Ida kommer til at virke kæmpe, når lillebror bliver født!

Hehe, ja det med kagerne - jeg var virkelig også overrasket første gang, jeg skulle prøve at lave en kage med fondant og hele pivtøjet! Jeg tror, jeg brugte en hel dag sammenlagt!

...og så må man gerne få kage og alt muligt andet lækkert, når man har fødselsdag!

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

Skøn dreng, du har. Et forsinket tillykke med dagen. 

Anmeld

10. maj 2012

Line Højdal

piadas skriver:

Tillykke med lille store Aske!

Det er for vildt, at det går så stærkt - nu er jeg snart halvvejs med nr.4, og jeg kunne forestille mig, at Ida kommer til at virke kæmpe, når lillebror bliver født!

Hehe, ja det med kagerne - jeg var virkelig også overrasket første gang, jeg skulle prøve at lave en kage med fondant og hele pivtøjet! Jeg tror, jeg brugte en hel dag sammenlagt!

...og så må man gerne få kage og alt muligt andet lækkert, når man har fødselsdag!

Det er SÅ vildt Pia... nr 4  Shit mand og jeg synes det er hårdt bare med én!!

Men altså, min mand vil gerne have syv, så jeg kan vel lige så godt forberede mig på at 2 ikke er nok

Ja, det kræver nok en hel del øvelse at mestre det kage-bagerri... men sjov er det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.