Så blev vores lille supermand 1 år 

Puha, det er lige så man bliver helt sentimental over det år der er gået så lynende hurtigt og hele den udvikling ens lille pus har gennemgået!
Tænk sig - 1 år... det er for vildt!!
Aske havde fødselsdag d. 3/5 hvor mor og far holdt fri fra arbejde og vi sammen med mormor tog i Odsherred Zoo og fejrede ham. Det var fuldstændig fantastisk vejr og vi havde en vidunderlig dag. Aske nød at blive "sluppet løs" ude i det fri og synes mange af dyrene var meget spændende - specielt gederne, der jo er rigtige Zoo-dyr haha!!
Lørdag d. 5/5 havde vi inviteret lidt venner og familie til hygge i haven. Der var inviteret på boller og lagkage og puha det kageprojekt var ved at tage livet af mig... tror jeg overlader det til profferne næste gang! Det er bare svært ikke at lade sig inspirere af de dygtige kagedamer herinde 
Så Aske er blevet rigtig møg forkælet med gaver, is og kage... selvom de jo ikke har godt af de søde sager - fy mor..
Ej, lidt må man vel gerne på sin 1 års! 
Jeg har smidt lidt billeder med fra selve fødselsdagen med hygge ved morgenbordet, fødselsdagsgaven, der var nyindrettet værelse og fra turen til Zoo samt aftenhygge på terrassen med en lille kage til Aske. Derudover kommer 4 billeder fra fødselsdagsfesten og af mine kager (som faktisk blev nogenlunde hæderlige) 

Anmeld