Bliver lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Det forstår jeg godt

Men syntes det er træls når barnet nu får en far med mere "livserfaring" end hvad jeg har

Og vil da sige at jeg er mere moden end nogle tøser fra min klasse på 21 år, og de ville ikke blive sat i bås som ung mor

Kan bare godt gøre mig lidt sur, kunne måske bedre forstå det hvis nu at min kæreste også var ret ung

Ved ikke om det bare er mig der tænker sådan

Ih det er rigtigt! Du er faktisk ung nok til at blive en ny kandidat til De Unge Mødre! Kunne da være rart med et fornuftigt indput i den serie

Kan godt forstå det irriterer dig hele tiden at blive sat i den bås, kun pga. din alder og ik ud fra din modenhed. Ville sgu oz blive sindsyg af det hvis det var mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ih det er rigtigt! Du er faktisk ung nok til at blive en ny kandidat til De Unge Mødre! Kunne da være rart med et fornuftigt indput i den serie

Kan godt forstå det irriterer dig hele tiden at blive sat i den bås, kun pga. din alder og ik ud fra din modenhed. Ville sgu oz blive sindsyg af det hvis det var mig!

sand tv har skrevet til mig og spurgt om jeg ikke skulle være med i de unge mødre

meeeeeeeeen at udstille sig selv og alle sine fejl på tv, dete r min IQ for høj til

Anmeld

9. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

sand tv har skrevet til mig og spurgt om jeg ikke skulle være med i de unge mødre

meeeeeeeeen at udstille sig selv og alle sine fejl på tv, dete r min IQ for høj til

Ej er det rigtigt?

Se det er lidt sejt alligevel!

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ej er det rigtigt?

Se det er lidt sejt alligevel!

Blev faktisk lidt fornærmet

Sad og tænkte "ser jeg virkelig SÅ dum ud" hehe det er ikke sødt tænkt, men sådan er det nu

Anmeld

9. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Blev faktisk lidt fornærmet

Sad og tænkte "ser jeg virkelig SÅ dum ud" hehe det er ikke sødt tænkt, men sådan er det nu

Arh man behøver ik se dum ud for at være med i De unge mødre

Men tænk at blive headhunted til tv!

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Arh man behøver ik se dum ud for at være med i De unge mødre

Men tænk at blive headhunted til tv!

Tror ikke de havde skrevet til mig hvis der stod i min profil at jeg havde fast job, eller snart blev student eller sådan noget

Anmeld

9. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Tror ikke de havde skrevet til mig hvis der stod i min profil at jeg havde fast job, eller snart blev student eller sådan noget

Haha! Indrømmet der er ENORMT mange af dem der lever af kontanthjælp.. Men der er jo oz sådan en som Camilla der HAR taget en uddannelse mens hun havde børn, det samme med Amanda Sisse der er godt i gang 

Anmeld

9. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Det forstår jeg godt

Men syntes det er træls når barnet nu får en far med mere "livserfaring" end hvad jeg har

Og vil da sige at jeg er mere moden end nogle tøser fra min klasse på 21 år, og de ville ikke blive sat i bås som ung mor

Kan bare godt gøre mig lidt sur, kunne måske bedre forstå det hvis nu at min kæreste også var ret ung

Ved ikke om det bare er mig der tænker sådan

jeg var også 21 og jeg fik samme behandling, som du gør nu...

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

jeg var også 21 og jeg fik samme behandling, som du gør nu...

det er bare der grænsen går i viborg

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Haha! Indrømmet der er ENORMT mange af dem der lever af kontanthjælp.. Men der er jo oz sådan en som Camilla der HAR taget en uddannelse mens hun havde børn, det samme med Amanda Sisse der er godt i gang 

Det er rigtig men de fleste har så haft en eller anden dårlig baggrund eller sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.