Bliver lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Jeg har takket ja til hun kommer på besøg inden jeg føder

har det bedst med lige at se hvem der skal komme i mit hjem, inden bebse kommer

nåh... det tilbud har jeg ikke fået... det kunne da være rart, hvis det nu var en man ikke svingede med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

nåh... det tilbud har jeg ikke fået... det kunne da være rart, hvis det nu var en man ikke svingede med....

Ja det var også det jeg tænkte, hvad nu hvis hun bare var skrækkelig

Det er nok fordi jeg er ung mor Det er bare til at brække sig over, gider snart ikke høre mere på det

Jeg er myndig, og har en kæreste som er 30 år, så syntes det er irriterende at skulle høre på "ung mor" snak hele tiden

Anmeld

9. maj 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Ja det var også det jeg tænkte, hvad nu hvis hun bare var skrækkelig

Det er nok fordi jeg er ung mor Det er bare til at brække sig over, gider snart ikke høre mere på det

Jeg er myndig, og har en kæreste som er 30 år, så syntes det er irriterende at skulle høre på "ung mor" snak hele tiden

ha ha og det kender jeg også.... jeg har fået en helt anden behandling denne gang.......jeg er blevet respekteret, for mit valg, og har ikke skulle forsvare mig selv.... dejligt....

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

ha ha og det kender jeg også.... jeg har fået en helt anden behandling denne gang.......jeg er blevet respekteret, for mit valg, og har ikke skulle forsvare mig selv.... dejligt....

Det forstår jeg godt

Men syntes det er træls når barnet nu får en far med mere "livserfaring" end hvad jeg har

Og vil da sige at jeg er mere moden end nogle tøser fra min klasse på 21 år, og de ville ikke blive sat i bås som ung mor

Kan bare godt gøre mig lidt sur, kunne måske bedre forstå det hvis nu at min kæreste også var ret ung

Ved ikke om det bare er mig der tænker sådan

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

eliasogmor skriver:

Ja den gode har vi heller ik fået her - ville da være super duper lige at se hende lidt an ja Men ang. plukveer - så har vi også det her - nogle dage lidt mere jagende end andre

Men ja vi må bare kaste os på sofaen lidt så

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

Det forstår jeg godt

Men syntes det er træls når barnet nu får en far med mere "livserfaring" end hvad jeg har

Og vil da sige at jeg er mere moden end nogle tøser fra min klasse på 21 år, og de ville ikke blive sat i bås som ung mor

Kan bare godt gøre mig lidt sur, kunne måske bedre forstå det hvis nu at min kæreste også var ret ung

Ved ikke om det bare er mig der tænker sådan

Det er ikke altid alder har noget at sige nej - så ja kan godt følge dig. Min mor var 19 da hun fik mig og dengang var det heller ik helt nemt. Systemet er bare meget mere inde over - men må stadig ære en tryghed for dig at der kommer en syndhedsplejerske og ser til dig inden - Ville vi nu også gerne - specielt nu vi er flyttet til ny kommune  

Så se det hellere som et plus -  

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Det er ikke altid alder har noget at sige nej - så ja kan godt følge dig. Min mor var 19 da hun fik mig og dengang var det heller ik helt nemt. Systemet er bare meget mere inde over - men må stadig ære en tryghed for dig at der kommer en syndhedsplejerske og ser til dig inden - Ville vi nu også gerne - specielt nu vi er flyttet til ny kommune  

Så se det hellere som et plus -  

er også glad for tilbudet

Men tænker også at jeg skal tage det med oprejst pande at der er lidt extra opsyn med mig, for at kommunen ikke tror at jeg kæmper imod dem

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

er også glad for tilbudet

Men tænker også at jeg skal tage det med oprejst pande at der er lidt extra opsyn med mig, for at kommunen ikke tror at jeg kæmper imod dem

Ja præcis  

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Ja præcis  

Har jo heller ikke noget at skjule, så de kan bare komme

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

Ville da heller ikke være det klogeste med bebs og det hele

Men bliver da spændende at se hende Burde egentlig være et tilbud til alle så man ved hva det er for en filur der skal se til ens bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.