Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissMaria skriver: Super for jeg er nok mest til hverdag også kan min lille Oskar jo bare holde fri fra DP den dag, det er med børn ikke ?
Super for jeg er nok mest til hverdag også kan min lille Oskar jo bare holde fri fra DP den dag, det er med børn ikke ?
Jo da For mig er det bare dem der har lyst Men joo så kan ungerne jo hygge sig med hinanden og vi voksne kan få noget snak og lære hinanden at kende Kan sei kalenderen at jeg kan d 21-22-23
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jo da For mig er det bare dem der har lyst Men joo så kan ungerne jo hygge sig med hinanden og vi voksne kan få noget snak og lære hinanden at kende Kan sei kalenderen at jeg kan d 21-22-23
MissMaria skriver: Jeg kan den 21 eller 22, den 23 skal vi på Skejby sygehus med Oskar..
Jeg kan den 21 eller 22, den 23 skal vi på Skejby sygehus med Oskar..
Okay, så kan vi sige d 22 Så hører jeg lige om der er nogle af de andre der kan den dag
Mettefpigen skriver: Okay, så kan vi sige d 22 Så hører jeg lige om der er nogle af de andre der kan den dag
4kløver skriver: Jep Jep jeg er med.
Jep Jep jeg er med.
Kan du d 22?
pemiro skriver: Jeg er nok også frisk hvis der bliver holdt noget i midten-slutningen af juni eller derefter Har termin 6-6 plus 8 eksamener i perioden fra 30 maj - 27 juni, så er nok lidt presset i den tid
Jeg er nok også frisk hvis der bliver holdt noget i midten-slutningen af juni eller derefter
Har termin 6-6 plus 8 eksamener i perioden fra 30 maj - 27 juni, så er nok lidt presset i den tid
Mettefpigen skriver: Kan du d 22?
4kløver skriver: Maj eller juni
Maj eller juni
Maj Du kunne ikk d 2 så tænkte om du kunne d 22 maj
Mettefpigen skriver: Maj Du kunne ikk d 2 så tænkte om du kunne d 22 maj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128