Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver: Pas. Manden rejser den dag så han vil være sammen med dem.
Pas. Manden rejser den dag så han vil være sammen med dem.
Jaa det kan jeg godt forstå.... Hmm... Kan være der er nogle af os der kan finde en anden dag, også dem der kan d 2 kan være sammen der Har du nogle dage du kan??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Hvornår kan du??
Hvornår kan du??
Jeg er nok også frisk hvis der bliver holdt noget i midten-slutningen af juni eller derefter
Har termin 6-6 plus 8 eksamener i perioden fra 30 maj - 27 juni, så er nok lidt presset i den tid
MissMaria skriver: Ikke lige weekenden 2-3 juni ellers har jeg ikke så mange planer... Er med på arbejdsløs-holdet, så hverdag er også en mulighed for mig
Ikke lige weekenden 2-3 juni ellers har jeg ikke så mange planer... Er med på arbejdsløs-holdet, så hverdag er også en mulighed for mig
Okay... Kan lige se om der er nogle der med på den inden d 2-3 så...
Mettefpigen skriver: Super Lørdag d 2 juni??
Super Lørdag d 2 juni??
pemiro skriver: Jeg er nok også frisk hvis der bliver holdt noget i midten-slutningen af juni eller derefter Har termin 6-6 plus 8 eksamener i perioden fra 30 maj - 27 juni, så er nok lidt presset i den tid
hahaha... Jaa så kan jeg godt se du er fuldt booket... Det blir du nok også den første tid med bebsen Er du med hvis det blir før d 2-3??
TbCp skriver:
Super
Mettefpigen skriver: Okay... Kan lige se om der er nogle der med på den inden d 2-3 så...
MissMaria skriver: Det lyder fint - bliver det en hverdag så ?
Det lyder fint - bliver det en hverdag så ?
Der er flere der kan på hverdage, så det kunne godt blive en mulighed Så må vi bare se hvor mange vi blir Så må jeg lave 2 omgange hihihi...
Mettefpigen skriver: Der er flere der kan på hverdage, så det kunne godt blive en mulighed Så må vi bare se hvor mange vi blir Så må jeg lave 2 omgange hihihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128