SpaRK mig kærligt i numsen piger!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Camillos

tarkoflen skriver:

Jeg har lige så dårlig samvittighed som dig! Jeg laver desværre ikke en baby, er "bare" sygemeldt med stress, og overskuddet er lig nul de fleste dage.

Lige p.t. har jeg endelig taget mig sammen til at lægge en KÆMPE bunke vasketøj sammen, sidder på sofaen og ser tv samtidig, det hjælper lidt... Måske det også kan hjælpe dig, hvis du kan komme til at sidde ordentligt samtidig med?

Med hensyn til støvsugning, så priser jeg mig lykkelig for et stk. Roomba robot, man bare kan sætte i gang, og så kun skal tage den store tur engang imellem!

Kan du ikke lægge vasketøj sammen i dag, vaske op i morgen og støvsuge i overmorgen, så er det måske lidt mere overkommeligt?

hehe jo .. .. Jeg har det bare med at stresse mig selv. Er ked af at høre om din Situation

Jeg har taget vasketøjet nu, problemet med mig er bare når jeg går i gang, skal det hele laves , så et 1 ting ikke nok, for så kan jeg begynde på det hele igen imorgen .. Har 2 katte der fælder vildt i øjeblikket og der er ikke blevet støvsuget 1 uge.. Så må i gang med det .. men har fundet noget god musik, så det er ikke så svært nu, skulle vidst bare i gang ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Nu har jeg da fået ordnet vasketøjet ... Lidt høj god musik hjælper lidt på energien . . .. 

Nu tar jeg opvasken om lidt... Skulle vidst bare tage mig sammen, hehe..

Du må gerne sende lidt energi min vej... Har prøvet at tage mig sammen til noget så sølle som at gå i bad de sidste 3 timer

Lillefisen er bare så fandens tung i dag

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Camillos skriver:

hehe jo .. .. Jeg har det bare med at stresse mig selv. Er ked af at høre om din Situation

Jeg har taget vasketøjet nu, problemet med mig er bare når jeg går i gang, skal det hele laves , så et 1 ting ikke nok, for så kan jeg begynde på det hele igen imorgen .. Har 2 katte der fælder vildt i øjeblikket og der er ikke blevet støvsuget 1 uge.. Så må i gang med det .. men har fundet noget god musik, så det er ikke så svært nu, skulle vidst bare i gang ..

Ja det er noget hø, men det går heldigvis fremad

Hvor er du sej, håber ikke du får det skidt af det!

Kan godt forstå du trænger til at få støvsuget, med to katte der fælder kan opvasken gemmes til i morgen, så du kan smække benene op efter du har støvsuget...

Anmeld

8. maj 2012

LR85

Camillos skriver:

Jeg er så træt og har ondt i lænden idag, troede ellers lige det havde fortaget sig  

Nu er jeg kommet hjem fra job og vil Absalout ingenting! Skal have lagt kæmpe meget tøj sammen og på plads have taget en rimelig opvask og så lige støvsuge gulverne.. Men ingenting kan jeg overskue... 

Har brug for et Kærligt spark! og en god motivator Hjælp hehe

Skulle du ikke bare være stolt a det du har lavet? 

Slap af, benene op og nyd det lidt

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Du må gerne sende lidt energi min vej... Har prøvet at tage mig sammen til noget så sølle som at gå i bad de sidste 3 timer

Lillefisen er bare så fandens tung i dag

haha .. Ja Okay .. Den med badet kan også trække ud nogle dage.. . Så det godt man arbejder næsten hver dag og ikke vil lugte af gnu på jobbet haha .. Sender lidt energi til dig håber det virker

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

LR85 skriver:

Skulle du ikke bare være stolt a det du har lavet? 

Slap af, benene op og nyd det lidt

tjoe... .. men er først rigtig glad når jeg har lavet det hele , så kan jeg slappe af.. er lidt af et stresset ordensmenneske... .. Kæresten prøver at få mig til at ligge det lidt på hylden. Men slapper mest af når der er rent og pænt..

Anmeld

8. maj 2012

Team Putte

Camillos skriver:

haha .. Ja Okay .. Den med badet kan også trække ud nogle dage.. . Så det godt man arbejder næsten hver dag og ikke vil lugte af gnu på jobbet haha .. Sender lidt energi til dig håber det virker

Synes det er skrækkeligt når sådan en lille ting som et bad kan være så svært at overkomme

Takker for energi, så håber vi det virker!

Anmeld

8. maj 2012

LR85

Camillos skriver:

tjoe... .. men er først rigtig glad når jeg har lavet det hele , så kan jeg slappe af.. er lidt af et stresset ordensmenneske... .. Kæresten prøver at få mig til at ligge det lidt på hylden. Men slapper mest af når der er rent og pænt..

Kan jeg godt forstå. Men så se a kom igang og så husk a slap af bagefter. 

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

LR85 skriver:

Kan jeg godt forstå. Men så se a kom igang og så husk a slap af bagefter. 

Jeg er gået i gang ..  

Holder små pauser indimellem .. 

Anmeld

8. maj 2012

LR85

Camillos skriver:

Jeg er gået i gang ..  

Holder små pauser indimellem .. 

super godt.

håber du fik nået en masse og holdt gode pauser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.