SpaRK mig kærligt i numsen piger!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Camillos

Jeg er så træt og har ondt i lænden idag, troede ellers lige det havde fortaget sig  

Nu er jeg kommet hjem fra job og vil Absalout ingenting! Skal have lagt kæmpe meget tøj sammen og på plads have taget en rimelig opvask og så lige støvsuge gulverne.. Men ingenting kan jeg overskue... 

Har brug for et Kærligt spark! og en god motivator Hjælp hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Gaia

Jeg vil ikke give dig et kærligt spark, men heller sige: du er gravid. Slap af. Tag det roligt. Få lavet det du kan holde til og pres ikke dig selv for meget. Jo træls hvis du går hen kg får bækkenproblemer eller andet fordi du ikke får hvilet dig. Du laver jo baby 24/7 og det er hårdt arbejde. Så smæk benene op nup en lur og nøjes med vasketøjet idag og tag det andet imorgen.

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

årh kender der godt søde det er bare så træls...

at ligge tøj sammen kan jeg aldrig overskue hehe det er så dødsygt !! især hvis der er meget men nogengange er der ikke andet at gøre end bare at komme igang kan du ikke sidde ned evt og liige det sammen ?

kan du ikke få lidt hjælp af manden til det andet evt en ting hver ? hehe ellers så tag en stol med rundt og støvsuge

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Gaia skriver:

Jeg vil ikke give dig et kærligt spark, men heller sige: du er gravid. Slap af. Tag det roligt. Få lavet det du kan holde til og pres ikke dig selv for meget. Jo træls hvis du går hen kg får bækkenproblemer eller andet fordi du ikke får hvilet dig. Du laver jo baby 24/7 og det er hårdt arbejde. Så smæk benene op nup en lur og nøjes med vasketøjet idag og tag det andet imorgen.

hehe . hvor er du sød.. ... Jeg ved jeg laver baby. Men har simpelthen så dårlig samvittighed over ikke at have lavet noget som helst nogle dage, fordi vi har været ude hele st bededags ferien ... 

Så her trænger virkelig kan bare ikke finde hoved og hale i det hele efterhånden.. 

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

årh kender der godt søde det er bare så træls...

at ligge tøj sammen kan jeg aldrig overskue hehe det er så dødsygt !! især hvis der er meget men nogengange er der ikke andet at gøre end bare at komme igang kan du ikke sidde ned evt og liige det sammen ?

kan du ikke få lidt hjælp af manden til det andet evt en ting hver ? hehe ellers så tag en stol med rundt og støvsuge

hehe.. Manden er på job han er først hjemme ved 16 tiden.. Han har lavet det meste på det sidste så har lidt dårlig samvittighed over for ham.. så må nok hellere Sparke mig selv

Anmeld

8. maj 2012

Team Putte

Camillos skriver:

Jeg er så træt og har ondt i lænden idag, troede ellers lige det havde fortaget sig  

Nu er jeg kommet hjem fra job og vil Absalout ingenting! Skal have lagt kæmpe meget tøj sammen og på plads have taget en rimelig opvask og så lige støvsuge gulverne.. Men ingenting kan jeg overskue... 

Har brug for et Kærligt spark! og en god motivator Hjælp hehe

Del tingene op og prioriter det vigtigste

Det gør jeg, og så tillader jeg mig selv at slappe af engang imellem og bare lave ingenting! Kæresten er forstående og foretrækker næsten når jeg siger jeg har lavet ingenting når han kommer hjem Som han siger: Du laver baby, så kan jeg godt tage opvasken

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg har lige så dårlig samvittighed som dig! Jeg laver desværre ikke en baby, er "bare" sygemeldt med stress, og overskuddet er lig nul de fleste dage.

Lige p.t. har jeg endelig taget mig sammen til at lægge en KÆMPE bunke vasketøj sammen, sidder på sofaen og ser tv samtidig, det hjælper lidt... Måske det også kan hjælpe dig, hvis du kan komme til at sidde ordentligt samtidig med?

Med hensyn til støvsugning, så priser jeg mig lykkelig for et stk. Roomba robot, man bare kan sætte i gang, og så kun skal tage den store tur engang imellem!

Kan du ikke lægge vasketøj sammen i dag, vaske op i morgen og støvsuge i overmorgen, så er det måske lidt mere overkommeligt?

Anmeld

8. maj 2012

Gaia

Camillos skriver:

hehe . hvor er du sød.. ... Jeg ved jeg laver baby. Men har simpelthen så dårlig samvittighed over ikke at have lavet noget som helst nogle dage, fordi vi har været ude hele st bededags ferien ... 

Så her trænger virkelig kan bare ikke finde hoved og hale i det hele efterhånden.. 

Kenderr godt den dårlige samvittighed, men accepterer at du ikke kan så meget som når du ikke er gravid. Hellere lave lidt end at få bækkenproblemer, der nærmest kan være invaliderende..så får man i hvert fald slet ikke lavet noget. Tor din mand/kæreste nok skal have forståelse..det bør han ihvert fald. Og som sagt tag det vigtigste. Og orden resten imorgen

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Gaia skriver:

Kenderr godt den dårlige samvittighed, men accepterer at du ikke kan så meget som når du ikke er gravid. Hellere lave lidt end at få bækkenproblemer, der nærmest kan være invaliderende..så får man i hvert fald slet ikke lavet noget. Tor din mand/kæreste nok skal have forståelse..det bør han ihvert fald. Og som sagt tag det vigtigste. Og orden resten imorgen

Ja  det er rigtigt ... .. Ja bækkenproblemer er ikke sjove.. har haft smerter i lænden / halebenet fra 9+ .. her i uge 15-16 har jeg ingen problemer haft.. Det er desværre vendt tilbage over weekenden .. Av for Søren. .det gør altså nas ..

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Del tingene op og prioriter det vigtigste

Det gør jeg, og så tillader jeg mig selv at slappe af engang imellem og bare lave ingenting! Kæresten er forstående og foretrækker næsten når jeg siger jeg har lavet ingenting når han kommer hjem Som han siger: Du laver baby, så kan jeg godt tage opvasken

Nu har jeg da fået ordnet vasketøjet ... Lidt høj god musik hjælper lidt på energien . . .. 

Nu tar jeg opvasken om lidt... Skulle vidst bare tage mig sammen, hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.