40+0 og sidste jordemor besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

JH12

Monis skriver:

Synes i øvrigt, at det er mærkeligt, at din jordemoder siger, at de fleste 1. gangsfødende går helt til i gangsættelsen.

Jeg har da læst på nettet og høre flere steder, at 1. gangs i gennemsnit går 4-5 dage over.

-Det andet lyder da lidt urealistisk!

Dejligt hovedet står helt fast nu, og ja så skulle man da mene at hun bare kunne komme til verden.. (hep hep hep) Men det er nogle stædige nogle de piger, de har åbenbart ikke travlt ihvertfald!

Nej jeg fik ingen underlivsundersøgelse, det har jeg ikke fået en eneste gang i løbet af graviditeten  ..
Kan godt forstå du fortryder lidt du ikke spurgte når du er gået så langtid over,.. Men må virkelig håbe der  SNART sker noget..

Ja opringingerne eller hver gang man ringer til nogen.. Har du født?, er hun ved at føde? osv.. det er bare de første spørgsmål i samtalen .. 

Men som alle de dumme og trælse siger, se det fra den lyse side "du er senest blevet mor i næste uge" blaaaaa..

Neej det ve-støv virker sku heller ikke her.. Der er bare slet ingen tegn på der sker noget ..

Ja det var lidt en lorte besked at få fra jordemoren, for jeg har også læst at gennemsnitsligt går man over med 4-5 dage som første gangs gravid.. Men i følge hende var det stort set alle, der gik til i gangsættelsen  og det tog lige ALT mod fra mig og kæresten, så dagen igår blev lidt ødelagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Kan virkelig godt forstå din tålmodighed ikke rækker så langt! Det er jo også længe at skulle vente endnu! Men jeg tror på hun kommer før!

Og det er på lørdag, fordi det er en super dag at have fødselsdag! Skulle jo lige have presset ind, at det er min fødselsdag! Men jeg deler gerne!

Dejligt så mange tror på hun kommer før, særligt når jordemoren ikke gør det

Ih tillykke  skal du lave noget i anledningen af din sidste fødselsdag uden barn?

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Dejligt så mange tror på hun kommer før, særligt når jordemoren ikke gør det

Ih tillykke  skal du lave noget i anledningen af din sidste fødselsdag uden barn?

Ja, jeg tror måske bare jordemoren ikke ville gøre dig store forhåbninger..  Men i princippet kan jordemoren jo INTET sige om, hvornår lige præcis din datter vil til verden! Spurgte du ikke ind til hindeløsning?

Ihh tak!  Nej, jeg tror ikke jeg skal noget bestemt.. Ud over at holde fødselsdag selvfølgelig, med den gode kage som jeg kun får 1 gang om året, nemlig på min fødselsdag!  Og der kommer gæster, så det er den dag jeg ser frem til inden jeg ser frem til min termin.. Bare for at finde noget andet at tænke på, end at jeg har termin lige om lidt.. ( føles som mange år..) haha

Anmeld

9. maj 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Ja, jeg tror måske bare jordemoren ikke ville gøre dig store forhåbninger..  Men i princippet kan jordemoren jo INTET sige om, hvornår lige præcis din datter vil til verden! Spurgte du ikke ind til hindeløsning?

Ihh tak!  Nej, jeg tror ikke jeg skal noget bestemt.. Ud over at holde fødselsdag selvfølgelig, med den gode kage som jeg kun får 1 gang om året, nemlig på min fødselsdag!  Og der kommer gæster, så det er den dag jeg ser frem til inden jeg ser frem til min termin.. Bare for at finde noget andet at tænke på, end at jeg har termin lige om lidt.. ( føles som mange år..) haha

Vi fik afvide de kun kan lave hindeløsning, hvis livmoderhalsen er væk.. hvilket man ikke ved om den er på mig .. Men det finder de vel ud af hvis jeg går hele vejen til igangsættelsen

Ja det er nu rart nok med nogle standpunkter her i graviditeten - særligt til sidst .. for tiden går godt nok langsomt.. Jeg har heller ingen idé om hvad jeg skal foretage mig det næste stykke tid, for jeg har jo ikke nogen dato at forholde mig til længere ..

Men du skal da helt sikkert nok få en god fødselsdag, også må du huske at nyde det helt vildt, for den næste bliver helt sikkert aldrig det samme igen..

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Vi fik afvide de kun kan lave hindeløsning, hvis livmoderhalsen er væk.. hvilket man ikke ved om den er på mig .. Men det finder de vel ud af hvis jeg går hele vejen til igangsættelsen

Ja det er nu rart nok med nogle standpunkter her i graviditeten - særligt til sidst .. for tiden går godt nok langsomt.. Jeg har heller ingen idé om hvad jeg skal foretage mig det næste stykke tid, for jeg har jo ikke nogen dato at forholde mig til længere ..

Men du skal da helt sikkert nok få en god fødselsdag, også må du huske at nyde det helt vildt, for den næste bliver helt sikkert aldrig det samme igen..

Når, det kunne jordemoren ikke tjekke eller? altså om livmoderhalsen var væk eller blevet kortere eller noget?

Ja, man bliver nød til at fjerne fokus hen på noget andet.. igår var jeg ude og købe stof, så idag.. ( er lige blevet færdig med min opgave til imorgen.) vil jeg igang med at lave nyt betræk til min amme pude, og har også en ide om at sy noget dynebetræk.. Har også købt ind til at jeg kan male to billeder, fordi så har jeg da noget at gíve mig til.

Udover de opgaver jeg mangler.. Men mangler heldigvis kun 1 og den skulle gerne være færdig når den her uge er omme!

Ja, det vil jeg huske! Snart er det ikke ens egen fødselsdag der er vigtig mere!

Anmeld

9. maj 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Når, det kunne jordemoren ikke tjekke eller? altså om livmoderhalsen var væk eller blevet kortere eller noget?

Ja, man bliver nød til at fjerne fokus hen på noget andet.. igår var jeg ude og købe stof, så idag.. ( er lige blevet færdig med min opgave til imorgen.) vil jeg igang med at lave nyt betræk til min amme pude, og har også en ide om at sy noget dynebetræk.. Har også købt ind til at jeg kan male to billeder, fordi så har jeg da noget at gíve mig til.

Udover de opgaver jeg mangler.. Men mangler heldigvis kun 1 og den skulle gerne være færdig når den her uge er omme!

Ja, det vil jeg huske! Snart er det ikke ens egen fødselsdag der er vigtig mere!

Sådan noget tjekker min jordemor slet ikke, har ikke fået et eneste underlivsundersøgelse i min graviditet, hverken af læge eller noget..

Du er vidst en af de kreative mennesker  .. Dejligt du har noget at lave..
Her står den på rengøring, gåture og svømmeture..

Nej fra baby er ude, er ens egen fødselsdag sikkert ikke noget særligt mere..

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Sådan noget tjekker min jordemor slet ikke, har ikke fået et eneste underlivsundersøgelse i min graviditet, hverken af læge eller noget..

Du er vidst en af de kreative mennesker  .. Dejligt du har noget at lave..
Her står den på rengøring, gåture og svømmeture..

Nej fra baby er ude, er ens egen fødselsdag sikkert ikke noget særligt mere..

Jeg har godt nok heller ikke fået ved jordemor, men har fået ved læge hver gang, og det undrede også min jordemor..

Jeg er faktisk ikke specielt kreativ, men tænkte at jeg skulle finde på noget at lave ud over at gøre rent, og skrive opgave..

Anmeld

9. maj 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Jeg har godt nok heller ikke fået ved jordemor, men har fået ved læge hver gang, og det undrede også min jordemor..

Jeg er faktisk ikke specielt kreativ, men tænkte at jeg skulle finde på noget at lave ud over at gøre rent, og skrive opgave..

Hvad er det for en opgave du skriver?

Men ja det er rart nok man lige har noget at få tiden til at gå med.. jeg tør sku ikke gå i gang med det helt store..

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Hvad er det for en opgave du skriver?

Men ja det er rart nok man lige har noget at få tiden til at gå med.. jeg tør sku ikke gå i gang med det helt store..

Jeg skal jo have min 1 hf færdig.. Så det jeg skriver det er de sidste afleveringer min klasse har. ( dem jeg også skulle have lavet, hvis jeg gik i klassen.) Og så er det forberedelse til eksamen..  Men ville godt nok ønske jeg ikke havde det at tænke på!

Anmeld

9. maj 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Jeg skal jo have min 1 hf færdig.. Så det jeg skriver det er de sidste afleveringer min klasse har. ( dem jeg også skulle have lavet, hvis jeg gik i klassen.) Og så er det forberedelse til eksamen..  Men ville godt nok ønske jeg ikke havde det at tænke på!

Øv, det kan ikke være nemt at samle tankerne om skole arbejde..
Skal du til noget eksamen også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.