Monis skriver:
Synes i øvrigt, at det er mærkeligt, at din jordemoder siger, at de fleste 1. gangsfødende går helt til i gangsættelsen.
Jeg har da læst på nettet og høre flere steder, at 1. gangs i gennemsnit går 4-5 dage over.
-Det andet lyder da lidt urealistisk! 
Dejligt hovedet står helt fast nu, og ja så skulle man da mene at hun bare kunne komme til verden.. (hep hep hep) Men det er nogle stædige nogle de piger, de har åbenbart ikke travlt ihvertfald!
Nej jeg fik ingen underlivsundersøgelse, det har jeg ikke fået en eneste gang i løbet af graviditeten
..
Kan godt forstå du fortryder lidt du ikke spurgte når du er gået så langtid over,.. Men må virkelig håbe der SNART sker noget..
Ja opringingerne eller hver gang man ringer til nogen.. Har du født?, er hun ved at føde? osv.. det er bare de første spørgsmål i samtalen .. 
Men som alle de dumme og trælse siger, se det fra den lyse side "du er senest blevet mor i næste uge" blaaaaa.. 
Neej det ve-støv virker sku heller ikke her.. Der er bare slet ingen tegn på der sker noget .. 
Ja det var lidt en lorte besked at få fra jordemoren, for jeg har også læst at gennemsnitsligt går man over med 4-5 dage som første gangs gravid.. Men i følge hende var det stort set alle, der gik til i gangsættelsen
og det tog lige ALT mod fra mig og kæresten, så dagen igår blev lidt ødelagt! 
Anmeld