Ved i hvordan man bliver nemmest brun?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

AnneBJ

Gulerodspiller/Beta caroten... det brugte jeg i 2½ måned før en ferie til bulgarine for nogle år siden - jeg har aldrig før været så lækker brun, og det var uden en eneste skoldning trods meget lys hud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Gulerodspiller/Beta caroten... det brugte jeg i 2½ måned før en ferie til bulgarine for nogle år siden - jeg har aldrig før været så lækker brun, og det var uden en eneste skoldning trods meget lys hud!

hmm, det lyder fornuftigt hvor kan jeg finde det?

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Misty skriver:

Nu er jeg selv rigtig bleg! Så jeg ved hvad jeg snakker om, hvis du vil undgå at blive rød så brug solcreme, i riglige mængder! og man bliver faktisk brun alligevel, men undgår bare det røde.. Solarie er en skidt ting så det vil jeg også fraråde, men som en anden har nævnt så brug selv bruner inden d u skal afted hivs du ikke vil være bleg, og så husk solcreme solcreme solcreme god ferie..

så det er bare at ligge i solen hele tiden, bare huske en masse solcreme hele tiden?  

hvor tit skal man ca putte solcreme på ?  

Anmeld

8. maj 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

hmm, det lyder fornuftigt hvor kan jeg finde det?

Matas har i hvert fald nogle

Anmeld

8. maj 2012

Misty

Anonym skriver:

så det er bare at ligge i solen hele tiden, bare huske en masse solcreme hele tiden?  

hvor tit skal man ca putte solcreme på ?  

hehe, nej man skal ikke ligge i solen hele tiden Men man kan godt være en del i solen jo. Alt med måde Personligt kan jeg godt få det dårligt hvis jeg er i solen for længe ad gangen...

Jeg mener det er en god ide at smøre sig i solcreme nogle gange om dagen, og hvis man har været våd eller tørret sig med fx et håndklæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.