Ved i hvordan man bliver nemmest brun?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.155 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg skal på 2 ugers ferie til grand canarien til sommer !! 

Men jeg er meeega bleg - og jeg tænker bare hvis jeg kommer dertil og kaster mig direkte i solen så bliver jeg jo bare rød.. skal jeg tage sol før jeg tager derhen? er der noget med at man skal ligge i skyggen de første dage, for at vænne sig til varmen?

Anyone? Giv gerne dine bedste råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

Men jeg er meeega bleg - og jeg tænker bare hvis jeg kommer dertil og kaster mig direkte i solen så bliver jeg jo bare rød.. skal jeg tage sol før jeg tager derhen? er der noget med at man skal ligge i skyggen de første dage, for at vænne sig til varmen?

det er ihvertfald en rigtig god ide at tage lidt sol inden

Og god tur, når tiden kommer 

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

det er ihvertfald en rigtig god ide at tage lidt sol inden

Og god tur, når tiden kommer 

hvor meget synes du? og hvor lang tid før :b ?

tusind tak 

Anmeld

8. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

hvor meget synes du? og hvor lang tid før :b ?

tusind tak 

Åhh det ved jge ikke, det kommer måske også an på den farve du har, hvad synes du om en 10 gange før, start et par ugen inden du skal afsted

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Åhh det ved jge ikke, det kommer måske også an på den farve du har, hvad synes du om en 10 gange før, start et par ugen inden du skal afsted

super, tak for svar ;*

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

ik flere der har svar??  

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Kræftens bekæmpelse fraråder solarie også før ferie... Den giver kun en solbeskyttelse på 2 i forhold til hvis du ikke har taget sol, og i stedet udsætter du dig selv for de skadelige virkninger solaire har

http://www.cancer.dk/skrunedforsolen/Om+Solkampagn en/Forbruning.htm

http://www.cancer.dk/skrunedforsolen/Om+Solkampagn en/Solariekampagnen/Undersoegelse.htm

Så hvis det er fordi du ikke vil være bleg dansker, når du kommer frem, ville jeg nok bruge selvbruner inden du tager afsted i stedet for

Rigtig god tur!

Anmeld

8. maj 2012

Misty

Nu er jeg selv rigtig bleg! Så jeg ved hvad jeg snakker om, hvis du vil undgå at blive rød så brug solcreme, i riglige mængder! og man bliver faktisk brun alligevel, men undgår bare det røde.. Solarie er en skidt ting så det vil jeg også fraråde, men som en anden har nævnt så brug selv bruner inden d u skal afted hivs du ikke vil være bleg, og så husk solcreme solcreme solcreme god ferie..

Anmeld

8. maj 2012

FruK

Misty skriver:

Nu er jeg selv rigtig bleg! Så jeg ved hvad jeg snakker om, hvis du vil undgå at blive rød så brug solcreme, i riglige mængder! og man bliver faktisk brun alligevel, men undgår bare det røde.. Solarie er en skidt ting så det vil jeg også fraråde, men som en anden har nævnt så brug selv bruner inden d u skal afted hivs du ikke vil være bleg, og så husk solcreme solcreme solcreme god ferie..

Anmeld

8. maj 2012

dola

Anonym skriver:

I skyggen eller 10-15 min på hver side i solen et par gange om ugen, eller en gang cancergrill et par gange om måneden.. ?? Det gjorde jeg bedre kunne tålesolen trods soleksem...

God fornøjelsemed ferien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.