Så startede sirenen igen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

Jeg er os super glad for at hun lige skriver og fortæller at han er glad igen, og ekstra glad for at det bliver "bevist" med et billede..

Men synes bare det er ekstremt hårdt efter alt det med den tidligere dagplejer..

Vi var bare rigtig glade for vores første dp, men hun blev desvære " tvungen " på efterløn, så vi var nød til at skifte. Vi var også glade for den ny, men det var bare slet ik det samme og thea havde også en lang periode hvor hun ku blive ked af det. 

Tror bare man er nød til at vide med sig selv, at det går over så snart man er ude af døren og de er blevet hjulpet godt i gang i dp! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Vi var bare rigtig glade for vores første dp, men hun blev desvære " tvungen " på efterløn, så vi var nød til at skifte. Vi var også glade for den ny, men det var bare slet ik det samme og thea havde også en lang periode hvor hun ku blive ked af det. 

Tror bare man er nød til at vide med sig selv, at det går over så snart man er ude af døren og de er blevet hjulpet godt i gang i dp! Vh stine

vi har jo så dårlige erfaringer fra den første dagplejer, og derfor bliver jeg også ekstra opmærksom når han reagerer sådan..

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

vi har jo så dårlige erfaringer fra den første dagplejer, og derfor bliver jeg også ekstra opmærksom når han reagerer sådan..

Og det er også den vigtigste opgave som forældre, at tjekke at ens barn trives! Håber i bliver rigtig glade for den ny dp! 

Vi er faktisk så heldige at vores første dp mor og hendes mand, er blevet som et sæt resave bedsteforældre for thea og rigtig gode venner af os. Ville virkelig ønske for alle at de ku få sådan et forholde, det er guld værd! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Og det er også den vigtigste opgave som forældre, at tjekke at ens barn trives! Håber i bliver rigtig glade for den ny dp! 

Vi er faktisk så heldige at vores første dp mor og hendes mand, er blevet som et sæt resave bedsteforældre for thea og rigtig gode venner af os. Ville virkelig ønske for alle at de ku få sådan et forholde, det er guld værd! Vh stine

altså jeg er rigtig glad for hende, især fordi hun bare virker rigtig god til børnene, og så det med at hun lige sms'er når sirenen er overstået..

Bassen har også virket rigtig glad for hende, lige indtil i tirsdags hvor han så begyndte på de her "anfald"

Anmeld

8. maj 2012

Janni.

de andre har givet dig svaret, men ja, hårdt er det. Har været dér op til flere gange..

Anmeld

8. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

An&Jo skriver:

ØV altså, jeg elsker den nye dagplejemor, og det har også virket som om Johannes gjorde, han har altid haft travlt med at finde sko og jakke når jeg nævnede hendes navn..
Men i den sidste uges tid har jeg afleveret en dreng der skriger for sine lungers kraft, og vil ud igen..
Han skriger simpelthen efter bilen, og går helt i selvsving når jeg går derfra, han er ikke til at trøste, hverken for mig eller dagplejeren..

Der går så ca 10 minutter, så får jeg en sms med et billede hvor han er glad på og går og spiser riskiks eller leger, og hygger sig med den dreng der altid bliver afleveret lige før vi kommer..

Men hvad gør jeg lige?? er det en reaktion på at vi flyttede for halvanden måned siden eller hvad er det??

Jeg tror 'bare' det er en fase de skal igennem...
Her er den også gal, det er bare mere pylder end skrig med lungernes kraft..

Jeg håber for Jeres alles skyld det snart vender, for det lyder vildt hårdt- og gør ondt i moderhjertet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.