Så startede sirenen igen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

An&Jo

ØV altså, jeg elsker den nye dagplejemor, og det har også virket som om Johannes gjorde, han har altid haft travlt med at finde sko og jakke når jeg nævnede hendes navn..
Men i den sidste uges tid har jeg afleveret en dreng der skriger for sine lungers kraft, og vil ud igen..
Han skriger simpelthen efter bilen, og går helt i selvsving når jeg går derfra, han er ikke til at trøste, hverken for mig eller dagplejeren..

Der går så ca 10 minutter, så får jeg en sms med et billede hvor han er glad på og går og spiser riskiks eller leger, og hygger sig med den dreng der altid bliver afleveret lige før vi kommer..

Men hvad gør jeg lige?? er det en reaktion på at vi flyttede for halvanden måned siden eller hvad er det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Nettemor

Sådan nogle perioder har vi også.. Men han er altid glad når jeg henter og har ikke tid til at skulle hjem. Så hvis Johannes også har det sådan så er det måske bare sådan en periode? Hvis der sker lidt meget i hans hoved..

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er helt normalt at børn i perioder er ked af at sku afsted og heldigvis går det ret hurtigt over igen. 

Syntes også det var hårdt at aflever thea i hendes nye dp, efter hun havde skiftet, men det er en rigtig fin løsning med sms'en. Tror tit at der lige kommer en reaktion, når der sker nye ting/ skift i de smås liv. Faktisk ret sundt! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Sådan nogle perioder har vi også.. Men han er altid glad når jeg henter og har ikke tid til at skulle hjem. Så hvis Johannes også har det sådan så er det måske bare sådan en periode? Hvis der sker lidt meget i hans hoved..

Johannes er også altid glad når jeg henter ham, og han fortæller mange historier om hvad de har lavet i løbet af dagen, og han har slet ikke så travlt med at komme hjem som ude ved den gamle dagplejer..

Men efter alt det vi har oplevet det sidste års tid, så er det bare rigtig hårdt for mig når han er sådan om morgenen..

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

Det er helt normalt at børn i perioder er ked af at sku afsted og heldigvis går det ret hurtigt over igen. 

Syntes også det var hårdt at aflever thea i hendes nye dp, efter hun havde skiftet, men det er en rigtig fin løsning med sms'en. Tror tit at der lige kommer en reaktion, når der sker nye ting/ skift i de smås liv. Faktisk ret sundt! Vh stine

Jeg er os super glad for at hun lige skriver og fortæller at han er glad igen, og ekstra glad for at det bliver "bevist" med et billede..

Men synes bare det er ekstremt hårdt efter alt det med den tidligere dagplejer..

Anmeld

8. maj 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

Johannes er også altid glad når jeg henter ham, og han fortæller mange historier om hvad de har lavet i løbet af dagen, og han har slet ikke så travlt med at komme hjem som ude ved den gamle dagplejer..

Men efter alt det vi har oplevet det sidste års tid, så er det bare rigtig hårdt for mig når han er sådan om morgenen..

Det kan jeg godt forstå.

Men jeg tror nu det er meget normalt. Især når du skriver han ikke vil med hjem om eftermiddagen..

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Men jeg tror nu det er meget normalt. Især når du skriver han ikke vil med hjem om eftermiddagen..

det er ikke fordi han ikke vil med hjem.. han har bare knapt så travlt som han havde ved den gamle dagplejer..

Anmeld

8. maj 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

det er ikke fordi han ikke vil med hjem.. han har bare knapt så travlt som han havde ved den gamle dagplejer..

Gi det et par dage og se om det ikke bliver bedre..

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Gi det et par dage og se om det ikke bliver bedre..

ja det vil jeg gøre.

Det er bare slet ikke sjovt.. :/

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg har arbejdet i en vuggestue i et par år, og der var næsten altid en af ungerne, der ikke lige synes det var sjovt, når mor og far gik... Og hvis der havde været mange omvæltninger hjemme, så blev det værre eller bare en ændring i udviklingstrin. Så jeg tror sagtens det kan være fordi I er flyttet og det skal han lige vænne sig til. Og så længe han hurtigt bliver glad igen og leger og ikke skriger når du kommer og henter ham, så tror jeg ikke du skal være bekymret, selvom jeg godt kan forstå du er det!

Vil lige indskyde, at det da er en super dagplejemor der lige sender et billede af, at han er glad igen! Det er altså god stil! Så behøver du ikke være helt så bekymret hele dagen

Jeg for at det snart bliver bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.