ventetøjet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Princesspigen

Madam Blå skriver:

Men indtil maven bliver så stor, at du ikke kan være i dit eget tøj, kan det være meget smart at bare ikke lukke bukserne Men bruge en elastik, som gør dem større i livet. Er også smart, hvis det ikke må stramme om maven.

Ellers er leggings super gode!

okay, tak for dine råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Camel

Jeg har købt en bunke ekstra lange toppe fra only - de kan komme helt ned over numsen hvis man lyster. Jeg har købt dem i den str. jeg normaltvis bruger, da der er elastan (eller anden form for stræk) i. Jeg har købt nogle hvide der kan bruges under almindelige t-shirts (igen elastan) og nogle i farver der kan bruges under en almindelig cardigan. Så indtil videre har jeg klaret mig med det og ventebukser (jeans) fra H&M - regner med det også kan gå tiden uden. Jeg kan bedst lide det sidder lidt tæt da jeg ellers ligner et telt  Og så kan toppene jo fint bruges bagefter også.

Camilla (26+2)

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

Camel skriver:

Jeg har købt en bunke ekstra lange toppe fra only - de kan komme helt ned over numsen hvis man lyster. Jeg har købt dem i den str. jeg normaltvis bruger, da der er elastan (eller anden form for stræk) i. Jeg har købt nogle hvide der kan bruges under almindelige t-shirts (igen elastan) og nogle i farver der kan bruges under en almindelig cardigan. Så indtil videre har jeg klaret mig med det og ventebukser (jeans) fra H&M - regner med det også kan gå tiden uden. Jeg kan bedst lide det sidder lidt tæt da jeg ellers ligner et telt  Og så kan toppene jo fint bruges bagefter også.

Camilla (26+2)

det var os en god ide

Anmeld

7. maj 2012

minimig

Når jeg selv bliver gravid vil jeg helt sikkert købe noget af ventetøjet fra:

Dorothy Perkins

Asos

New Look

Jeg håber det kunne give lidt inspiration

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

skrukkrukken skriver:

Når jeg selv bliver gravid vil jeg helt sikkert købe noget af ventetøjet fra:

Dorothy Perkins

Asos

New Look

Jeg håber det kunne give lidt inspiration

tak kikker jeg lige på imorgen.. vil tage min spand og gå i seng nu

Anmeld

7. maj 2012

Dorthe1986

Princesspigen skriver:

jeg er 17+3 idag..

kan snart ikke holde mine bukser ud mere, trods jeg ingen mave har fået endnu og der intet er at se..

men jeg tænker lidt alt det ventetøj jeg har set er virkelig grimt sys jeg.. ja sorry men sys jeg..

kan slet ikke fordrage bukser der er strame/tætte i benene..

kan man ikke få nogle der ikke er stramme i benene ? nogle der er vige i benene ? og hvor ?

trøjer/bluser til når man får mave på, syndes tit de er meget damet/voksne at se på.. og ja okay jeg skal være mor men kan ikke lide den slaks tøj.. kan man ikke få noget mere ungdommeligt ?

Jeg brugte kun leggins under min graviditet og så almindelige tunikaer - især dem, der er skåret lige under maven, dem er der god plads til en mave i

og så gik jeg i kjoler

Anmeld

8. maj 2012

LilleChelle

Jeg er idag 16+1, og jeg kan ikke længere være i mine almindelige bukser. Så min mor og jeg var i H&M igår, hvor jeg brugte 1600 kr. , men min taktik har altid været at var det ikke pænt på bøjlen, var det ihvertfald heller ikke pænt på mig. 

Men denne taktik lagde jeg fra mig igår, og tog en masse forskelligt med ind og prøvede. 11 stk. kom med, 10 stk. kom med ud igen og blev langet over disken. Det var SUPER behageligt ikke at føle det hele kravlede op over maven og en befrielse at det ikke strammede nogle steder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.