ventetøjet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Princesspigen

jeg er 17+3 idag..

kan snart ikke holde mine bukser ud mere, trods jeg ingen mave har fået endnu og der intet er at se..

men jeg tænker lidt alt det ventetøj jeg har set er virkelig grimt sys jeg.. ja sorry men sys jeg..

kan slet ikke fordrage bukser der er strame/tætte i benene..

kan man ikke få nogle der ikke er stramme i benene ? nogle der er vige i benene ? og hvor ?

trøjer/bluser til når man får mave på, syndes tit de er meget damet/voksne at se på.. og ja okay jeg skal være mor men kan ikke lide den slaks tøj.. kan man ikke få noget mere ungdommeligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

lycly

H&M har noget rigtig fint ventetøj. Bukserne (jeansene) er ikke stramme i benene og de har som regel også lange tanktoppe osv

Anmeld

7. maj 2012

lycly

og ellers så er der denne hjemmeside, de har også rigtig fint ventetøj

http://dk.bestseller.com/mama-licious/tops/mm-tops,da_DK,sc.html

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

LuLy skriver:

H&M har noget rigtig fint ventetøj. Bukserne (jeansene) er ikke stramme i benene og de har som regel også lange tanktoppe osv

jeg syndes det tøj jeg har set i H&M er ret grimt  men kan være jeg skal kikke en ekstra gang

Anmeld

7. maj 2012

morethanperfect

Princesspigen skriver:

jeg syndes det tøj jeg har set i H&M er ret grimt  men kan være jeg skal kikke en ekstra gang

Men det er som regel meget pænere når det kommer på .. Vil gi dig ret i det ser mega grimt ud når det bare hænger der ..

Anmeld

7. maj 2012

Kay

jeg vil også sige h og m... ellers kam man finde meget på trendsales...

t-shirts har jeg indtil videre købt dem der er lange og så 2-3 størrelser for store... maven tager pludselig utrolig meget af længden på t-shirts og kjoler   har købt mange af mine i føtex og bilka

ellers "normale" overzise toppe fra almindelige butikker... tunikaer er også gode

Anmeld

7. maj 2012

lycly

Princesspigen skriver:

Noget af det er også grimt! Personligt er jeg ikke til vente-jeans fx, jeg gik udelukkende i leggings under min graviditet. 

Men deres tanktoppe (hvis altså de stadig har dem) er super rare

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

morethanperfect skriver:

Men det er som regel meget pænere når det kommer på .. Vil gi dig ret i det ser mega grimt ud når det bare hænger der ..

venter nok lidt med at prøve trøjerne har jo ikke mave overhoved så det er nok svært at forestille sig hvordan de kommer til at sidde senere

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

Kay skriver:

jeg vil også sige h og m... ellers kam man finde meget på trendsales...

t-shirts har jeg indtil videre købt dem der er lange og så 2-3 størrelser for store... maven tager pludselig utrolig meget af længden på t-shirts og kjoler   har købt mange af mine i føtex og bilka

ellers "normale" overzise toppe fra almindelige butikker... tunikaer er også gode

ja det er os værd at tage med i overvejelserne

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

LuLy skriver:

Noget af det er også grimt! Personligt er jeg ikke til vente-jeans fx, jeg gik udelukkende i leggings under min graviditet. 

Men deres tanktoppe (hvis altså de stadig har dem) er super rare

leggins, ja det er måske en mulighed..  

thenks tops eller hvad de hedder har jeg faktis lidt overvejet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.