Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

LinLin

Det er kun dig der kan tage den beslutning - hvis det overhovedet bliver nødvendigt...

Stod der selv da Adam var 4 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Faith

Åh sikke en frygtelig situation at stå i.

Min erfaring siger mig at kvinder tænker mere med hjertet end mænd gør, og tror det er derfor du er så meget i tvivl. Har selv stået i en lignende situation og det rev og sled i mit hjerte bare ved tanken om abort, selvom jeg et eller andet sted godt kunne se fordelene ved at få det fjernet. I sidste ende valgte vi at beholde barnet og jeg er nu i uge 34. Det var det rette valg for os, men det kunne ligeså godt ha endt med en abort.

Tror i skal sætte jer ned og få snakket det rigtig godt igennem. Lav evt. en liste med for og imod. Vær realistiske og se det fra alle tænkelige sider.

Vil ønske jer al mulig held og lykke fremover

Anmeld

7. maj 2012

JH12

Det var noget af et dilemma at være i. Kan desværre ikke råde dig til hvad der vil være bedst at gøre, det er kun dig der kan afgøre hvad du føler for..
Kæmpe herfra ..

Anmeld

7. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

At tabe håret er meget normalt efter en graviditet - bare se på mig, jeg er sgu efterhånden ved at være skaldet! (Overdrivelse fremmer forståelse, ikke )

Kæmpe til dig! Håber for dig, at testen viser det DU ønsker og ikke det din kæreste ønsker.

En abort vil tage meget hårdere end på dig. Lyt til dig selv, lyt til hvad du vil og føler.

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Hvor lang tid tager det HCG-hormonet at forlade kroppen efter en fødsel?

Jeg aner det ikke selv, men spekulerede over, at din datter kun er 3 måneder, så hvis du testede svagt positiv nu, kunne det evt. være "rester" fra den sidste graviditet....?

Igen: Jeg aner det ikke, det er bare en strøtanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.