Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Tror desværre jeg er gravid!

- Vi har en lille pige på tre mdr. Jeg er på kontanthjælp. og Min mand er på udd. Vi havde beskyttet sex, (kondom) Men er bange for at det er sprunget. Er stille og roligt begyndt at tabe håret - Gjorde nøjagtig det samme i første graviditet. Udover det har jeg tynd mave, er småsur hele tiden. Og enormt træt! - Tog en test tidligere den ene streg var tydelig den anden kunne man ane.. - Kæresten er fast besluttet på abort, mens jeg simpelthen er dødhamrende i tvivl! Føler mig så dårlig til mode hvis jeg skal vælge mit eget barn fra!!...

Tager endnu en test imorgen og håber på et lidt tydligere svar.. Hvad skal jeg dog stille op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

14 visninger, ingen svar...

Anmeld

7. maj 2012

babymus77

Åhh din stakkel !!! Kan og vil ikke råde dig!! Mærk og tænk godt efter!!! Håber du finder ud af hvad der er bedst for jer :-) Sender dig et kæmpe knus!!

Anmeld

7. maj 2012

AndreasMor84

Hold da op... har ingen gode råd men ville ikke smutte igen uden lige at sende dig en

Anmeld

7. maj 2012

Kamulla

hmm.. hårtab er også meget normalt efter fødsel.. OG humørsvingninger..

tag du en ny test og indtil da så få noget ro selvom det lyder svært..

men tænk dit barn ikke vil være over 1 år før det får en lillebror/søster.. syntes i skal nyde den lille ny i har nu og vente med en mere.. det lyder hårdt og kynisk, men det ER ikke et barn endnu.. 

jeg går ind for abort når det er det rette, og jeg vil ikke kunne gøre det så tidligt

Anmeld

7. maj 2012

Miss Church

Håber for dig at det "bare" er en almindelig reaktion efter din fødsel, som Kamilla beskriver. 

Håber alt det bedste for dig og din lille familie 

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes du er nød til at mærke efter i dig selv, hva der er bedst for dig/ jer lige nu.

Håber det bedste for dig! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

hmm.. hårtab er også meget normalt efter fødsel.. OG humørsvingninger..

tag du en ny test og indtil da så få noget ro selvom det lyder svært..

men tænk dit barn ikke vil være over 1 år før det får en lillebror/søster.. syntes i skal nyde den lille ny i har nu og vente med en mere.. det lyder hårdt og kynisk, men det ER ikke et barn endnu.. 

jeg går ind for abort når det er det rette, og jeg vil ikke kunne gøre det så tidligt

Jeg synes, det er et rigtig godt svar og jeg tilslutter mig

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar!

Anmeld

7. maj 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Tror desværre jeg er gravid!

- Vi har en lille pige på tre mdr. Jeg er på kontanthjælp. og Min mand er på udd. Vi havde beskyttet sex, (kondom) Men er bange for at det er sprunget. Er stille og roligt begyndt at tabe håret - Gjorde nøjagtig det samme i første graviditet. Udover det har jeg tynd mave, er småsur hele tiden. Og enormt træt! - Tog en test tidligere den ene streg var tydelig den anden kunne man ane.. - Kæresten er fast besluttet på abort, mens jeg simpelthen er dødhamrende i tvivl! Føler mig så dårlig til mode hvis jeg skal vælge mit eget barn fra!!...

Tager endnu en test imorgen og håber på et lidt tydligere svar.. Hvad skal jeg dog stille op!

umiddelbart tænker jeg at du ikke behøver at være gravid med de symptomer du fortæller..

hårtab, dårlig mave og irritabilitet kan jo også komme af at du er nervøs/stresset over at tanke om at kunne være blevet gravid..

stort kram herfra  og pøj pøj i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.