drengenavne hjælp!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Ønskebarnet12

lillemor92 skriver:

Jeg stemmer klart for Elyas... Det er flot at det staves på en lidt utraditionel måde syntes jeg.. 

Jaaa! Kan meget bedre lide Elyas end Elias selvom navnet er det samme, går jeg meget op i hvordan det skal staves og se ud, ret mærkeligt men ja :-p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

OktoberMor

Ønskebarnet12 skriver:

Jaaa! Kan meget bedre lide Elyas end Elias selvom navnet er det samme, går jeg meget op i hvordan det skal staves og se ud, ret mærkeligt men ja :-p

Det er da også kun fedt, at gå op i stavemåden, så det ikke minder for meget om andre.. 

Anmeld

17. juni 2012

christina92

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Jeg er ny herinde i denne gruppe, vidste slet ikke der fandtes en oktober gruppe, er lidt dårlig til at opdatere eller svare, da jeg tit bruger min tlf og den skriver konstant forkert. Men er 17+0 idag, og vi var til kønscanning for ca. 2 uger siden og der fik vi at vide at vi venter en dreng, selvom den kinesiske kalender sagde (pige) :-D er overdrevet lykkelig, nu sidder vi begge og diskutere hvad vores dejlige kommende dreng skal hedde når han den dag kommer til verden. 

Vi har 2 navne som vi begge synes er flotte, vil meget gerne have jeres stemme på hvilket i synes er bedst

1. Elyas(Elias)

2. Joseph 

Stem stem stem :-D

Jeg kan godt lide Elyas!  Det kunne også være det er en Gabriel der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.