drengenavne hjælp!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Ønskebarnet12

Hej smukke damer!

Jeg er ny herinde i denne gruppe, vidste slet ikke der fandtes en oktober gruppe, er lidt dårlig til at opdatere eller svare, da jeg tit bruger min tlf og den skriver konstant forkert. Men er 17+0 idag, og vi var til kønscanning for ca. 2 uger siden og der fik vi at vide at vi venter en dreng, selvom den kinesiske kalender sagde (pige) :-D er overdrevet lykkelig, nu sidder vi begge og diskutere hvad vores dejlige kommende dreng skal hedde når han den dag kommer til verden. 

Vi har 2 navne som vi begge synes er flotte, vil meget gerne have jeres stemme på hvilket i synes er bedst

1. Elyas(Elias)

2. Joseph 

Stem stem stem :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Jeg er ny herinde i denne gruppe, vidste slet ikke der fandtes en oktober gruppe, er lidt dårlig til at opdatere eller svare, da jeg tit bruger min tlf og den skriver konstant forkert. Men er 17+0 idag, og vi var til kønscanning for ca. 2 uger siden og der fik vi at vide at vi venter en dreng, selvom den kinesiske kalender sagde (pige) :-D er overdrevet lykkelig, nu sidder vi begge og diskutere hvad vores dejlige kommende dreng skal hedde når han den dag kommer til verden. 

Vi har 2 navne som vi begge synes er flotte, vil meget gerne have jeres stemme på hvilket i synes er bedst

1. Elyas(Elias)

2. Joseph 

Stem stem stem :-D

kan se du fandt det, og velkommen til  

jeg er selv mest til elias så jeg gerne vil have vores egen os skal hedde hvis det er en dreng

Anmeld

7. maj 2012

piadas

Jeg er selv helt vild med Elias, så det navn stemmer jeg på!

Min mand bryder sig desværre ikke om navnet, så vores kommende søn får ikke det navn...

Anmeld

7. maj 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

kan se du fandt det, og velkommen til  

jeg er selv mest til elias så jeg gerne vil have vores egen os skal hedde hvis det er en dreng

Tak søde! :-) jeg synes Elias er sødt men kender en del der hedder det nu, og vi har ingen Joseph i vores familie, men min mand er allerede begyndt at kalde babyen for elias, og han vil bare have sin vilje :-p

Anmeld

7. maj 2012

Ønskebarnet12

piadas skriver:

Jeg er selv helt vild med Elias, så det navn stemmer jeg på!

Min mand bryder sig desværre ikke om navnet, så vores kommende søn får ikke det navn...

Tak søde! :-) min mand er så vild med det, jeg prøvede at få ham til at tænke på andre navne men han vil have det til vires lille dreng:-)

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Tak søde! :-) jeg synes Elias er sødt men kender en del der hedder det nu, og vi har ingen Joseph i vores familie, men min mand er allerede begyndt at kalde babyen for elias, og han vil bare have sin vilje :-p

joseph lyder som en udenlandsk måske enda spanjoler..  

derfor jeg foretrækker elias af de 2

Anmeld

8. maj 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

joseph lyder som en udenlandsk måske enda spanjoler..  

derfor jeg foretrækker elias af de 2

Ja jeg er helt fjollet med spanske navne :-P men det bliver til elias i sidste ende :-P

Anmeld

8. maj 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Ja jeg er helt fjollet med spanske navne :-P men det bliver til elias i sidste ende :-P

hihi jamen god fornøjelse ihværtifal  eller hvad man siger

Anmeld

10. maj 2012

OktoberMor

Jeg stemmer klart for Elyas... Det er flot at det staves på en lidt utraditionel måde syntes jeg.. 

Anmeld

10. maj 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

hihi jamen god fornøjelse ihværtifal  eller hvad man siger

Tak søde! :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.