To veninder føder snart - gaveidéer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Ny mor

Jeg har 2 veninder, der snart føder - de har begge en storebror på henholdsvis 2 og 3 år også.

Nogle der har en god gaveidé som barselgave til mor, den lille ny og storebror?

Birgitte, total tom for idéer......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Tynen

Uh, den er svær eftersom de sikkert har det hele i forvejen.

Havde en veninde der fødte for et stykke tid siden og lavede en "kasse" med nogle ammeindlæg, Lansinoh (Det der til ømme bryster), en bodybutter fra Bodyshop, et par stofbleer (Mangler man ikke altid det?) og 2 stks. babyblade.

Jeg var selv totalt ideforladt, men aner simpelthen ikke hvad man giver flergangsfødende.

Held og lykke med jagten

Anmeld

18. april 2009

linemus

En gave til mor kunne være noget hun kan bruge på sig selv f.eks. creme, shampoo/body-noget, noget spiseligt (god chokolade fx), ammebluse, blade el.lign. som kan forsøde tilværelsen lidt som nybagt travl 2.gangsmor, der sikkert værdsætter de sjældne bade og har for travlt til at finde mad frem til sig selv. Et års forbrug af sandwich'es kunne jeg godt have brugt. Kasper fik i fødselsdagsgave (2 uger efter pigernes ankomst) en masse mad til fryseren, som min mor havde lavet: tærter, frikadeller, lasagne osv. DET gjorde lykke

Storebror: Biler (Cars) gør jo altid lykke Og man kan åbenbart ikke få for mange af dem

Anmeld

18. april 2009

Tynen

linemus skriver:

En gave til mor kunne være noget hun kan bruge på sig selv f.eks. creme, shampoo/body-noget, noget spiseligt (god chokolade fx), ammebluse, blade el.lign. som kan forsøde tilværelsen lidt som nybagt travl 2.gangsmor, der sikkert værdsætter de sjældne bade og har for travlt til at finde mad frem til sig selv. Et års forbrug af sandwich'es kunne jeg godt have brugt. Kasper fik i fødselsdagsgave (2 uger efter pigernes ankomst) en masse mad til fryseren, som min mor havde lavet: tærter, frikadeller, lasagne osv. DET gjorde lykke

Storebror: Biler (Cars) gør jo altid lykke Og man kan åbenbart ikke få for mange af dem

Uuhmmm.. Chokolade...

Du sku´ liiiige nævne det, hva´??!

Anmeld

18. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Uuhmmm.. Chokolade...

Du sku´ liiiige nævne det, hva´??!

Der er bare ikke noget bedre end den rigtig gode dyre chokolade, som man næsten kun kan spise 1-2 stykker af på en aften (jeg skrev næsten...). Dét og en langt varmt bad er max forkælelse under barsel for mig

Anmeld

18. april 2009

Tynen

linemus skriver:

Der er bare ikke noget bedre end den rigtig gode dyre chokolade, som man næsten kun kan spise 1-2 stykker af på en aften (jeg skrev næsten...). Dét og en langt varmt bad er max forkælelse under barsel for mig

PRÆCIS!!
.. Bare det at få et bad der varer mere end 10 minutter er sgu da luksus!!

Anmeld

18. april 2009

linemus

Gaveidé: Gavekort til 10x1 times badning og plejning inkl. babyovervågning

Anmeld

19. april 2009

Ny mor

hmm....kurve med lidt af hver i, lyder som en god idé. Så kunne jeg putte små pakker med ammeindlæg, choko, shampoo-noget, legetøj til storebror...det tror jeg, jeg gør - tak, tøser, min hjerne kan slet ikke tænke praktisk pt.
Og "Cars" til storebror... ja selvfølgelig.......lykken hos enhver lille dreng

kh Birgitte

Anmeld

19. april 2009

Nadi

Jeg har anbefalet siden før og kan kun gøre det igen, man kan simpelthen finde SÅ MANGE GODE GAVEIDÉER (ups caps) og det bliver fint pakket ind hvis man ønsker det. Jeg har selv bestilt derfra to gange og været mere end tilfreds begge gange

http://www.lirumlarumleg.dk/shop/catalog/index.php

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

line! sgu da ikke chokolade!!
jordbær, sure frugter, og chokolade skal man holde sig fra hvis man ammer. medmindre man ved ungerne kan tåle det.. ellers går det lige i måsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.