Bækkenløsning og rengøring = av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

jeg håber virkelig heller ik der kommer nogle på uventet besøg her  det er mit værste marreridt lige nu...

Lad os krydse finge for at det ik sker så for nogen af os!! 

Er faktisk helt lettet over jef ik er den enste der har det på den måde! 

Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Lad os krydse finge for at det ik sker så for nogen af os!! 

Er faktisk helt lettet over jef ik er den enste der har det på den måde! 

Vh stine

i lige måde... selvom det ikke er noget man ønsker for andre!!

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

StineW79 skriver:

Ja hva gør man lige når hele huset flyder og roder, fordi man ik ka holde til at rydde op og gøre rent? Min bækkenløsning er desvære blevet være over de sidste par uge og nu er det så slemt at jeg ik rigtig ka holde til, at holde hus! Min dejlige kærste står for alle indkøb og meget andet i huset + han arbejder fuld tid, så han har rigeligt at se! 

Nu kommer min mor og hjælper mig med at få lidt styr på huset på torsdag, men føler nærmeste at det er lidt pinligt at be om hjælp, selvom jeg godt ved det er noget pjat og min mor vil rigtig gerne hjælpe ( rengørings fanatiker ) 

Men hva gør i andre? Vh stine

Man accepterer tingenes tilstand og lader rod være rod, og nullermændene får lov at slås i hjørnerne.

Du skal passe godt på dig selv, for det kan give store smerter efter fødslen også.

Det vil måske også være en god idé at få nogle øvelser hos en fysioterapeut, så du kan få styrket musklerne omkring bækkenet.

Hvis der ikke er nogen til at hjælpe med rengøringen, kunne det måske være en god idé at betale sig fra det et par timer om ugen.
Husk at det kan trækkes fra i skat, hvis I hyrer et firma til det. (altså arbejdslønnen op til 15.000 kr. kan trækkes fra i øjeblikket)

Anmeld

7. maj 2012

LilleLene

nu har jeg ikke bækkenløsning men en ryg sygdom, så får de samme smerter, og må i teorien ikke gøre rent og sådan

MEn jeg laver ALT det jeg kan fra morgen af (der har jeg mindst ondt) Og så bare hen og ligge ned og aflaste ryg og læn til jeg ikke har vildt ondt mere

Måske ikke det mest optimale, men det gør at jeg kan få lavet lidt og ikke stresser over at der bliver FOR rodet, for så bliver det bare mega svært at komme igennem hvis man har ondt

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Nessie skriver:

Man accepterer tingenes tilstand og lader rod være rod, og nullermændene får lov at slås i hjørnerne.

Du skal passe godt på dig selv, for det kan give store smerter efter fødslen også.

Det vil måske også være en god idé at få nogle øvelser hos en fysioterapeut, så du kan få styrket musklerne omkring bækkenet.

Hvis der ikke er nogen til at hjælpe med rengøringen, kunne det måske være en god idé at betale sig fra det et par timer om ugen.
Husk at det kan trækkes fra i skat, hvis I hyrer et firma til det. (altså arbejdslønnen op til 15.000 kr. kan trækkes fra i øjeblikket)

Jeg går hos en fantastisk fys 2-3 gange om ugen og det hjælper meget, men overbelastede mig vist bare i torsdags, for siden da har det været helt tosset, tosset!

Min kærste ordner alt det han ka nå for tiden og min mor har sagt at nu kommer hun altså på torsdag og hjælper. Hun elsker at gøre rent, så nu har jeg bøjet nakken og takket ja, for ka ik holde det ud mere!! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

StineW79 skriver:

Jeg går hos en fantastisk fys 2-3 gange om ugen og det hjælper meget, men overbelastede mig vist bare i torsdags, for siden da har det været helt tosset, tosset!

Min kærste ordner alt det han ka nå for tiden og min mor har sagt at nu kommer hun altså på torsdag og hjælper. Hun elsker at gøre rent, så nu har jeg bøjet nakken og takket ja, for ka ik holde det ud mere!! Vh stine

Det var godt. Det er virkelig vigtigt at lytte til kroppens signaler, så man ikke skal bøvle for meget med det bagefter.

Hvis din mor har overskud og lyst til det, så er det da bare om at tage imod al den hjælp hun vil give

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

LilleLene skriver:

nu har jeg ikke bækkenløsning men en ryg sygdom, så får de samme smerter, og må i teorien ikke gøre rent og sådan

MEn jeg laver ALT det jeg kan fra morgen af (der har jeg mindst ondt) Og så bare hen og ligge ned og aflaste ryg og læn til jeg ikke har vildt ondt mere

Måske ikke det mest optimale, men det gør at jeg kan få lavet lidt og ikke stresser over at der bliver FOR rodet, for så bliver det bare mega svært at komme igennem hvis man har ondt

Her har jeg også bare taget det som det kom, men siden i torsdags har det bare været helt tosset. Så træls at jeg ik har ku sove ordenlig for det. Så snart thea er afleveret i børnehave, smider jeg mig lige en times tid på sofaen, laver så lidt i ca en time, også er jeg færdig ige. Øv Øv! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Nessie skriver:

Det var godt. Det er virkelig vigtigt at lytte til kroppens signaler, så man ikke skal bøvle for meget med det bagefter.

Hvis din mor har overskud og lyst til det, så er det da bare om at tage imod al den hjælp hun vil give

Min mor er bare dejlig! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Kay skriver:

i lige måde... selvom det ikke er noget man ønsker for andre!!

Nej det er bestemt ik at ønske for andre! Og det er så mærkeligt, for havde jo overhovedet ingen problemer med bæknet i min sidste graviditet, så er blevet helt overrasket over det denne gang! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

ej hvis hun elsker det må hun også gerne besøge mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.