StineW79 skriver:
Ja hva gør man lige når hele huset flyder og roder, fordi man ik ka holde til at rydde op og gøre rent? Min bækkenløsning er desvære blevet være over de sidste par uge og nu er det så slemt at jeg ik rigtig ka holde til, at holde hus! Min dejlige kærste står for alle indkøb og meget andet i huset + han arbejder fuld tid, så han har rigeligt at se!
Nu kommer min mor og hjælper mig med at få lidt styr på huset på torsdag, men føler nærmeste at det er lidt pinligt at be om hjælp, selvom jeg godt ved det er noget pjat og min mor vil rigtig gerne hjælpe ( rengørings fanatiker )
Men hva gør i andre? Vh stine
Man accepterer tingenes tilstand og lader rod være rod, og nullermændene får lov at slås i hjørnerne.
Du skal passe godt på dig selv, for det kan give store smerter efter fødslen også.
Det vil måske også være en god idé at få nogle øvelser hos en fysioterapeut, så du kan få styrket musklerne omkring bækkenet.
Hvis der ikke er nogen til at hjælpe med rengøringen, kunne det måske være en god idé at betale sig fra det et par timer om ugen.
Husk at det kan trækkes fra i skat, hvis I hyrer et firma til det. (altså arbejdslønnen op til 15.000 kr. kan trækkes fra i øjeblikket)
Anmeld